pangerva skrev:Medelålder si så där 50+ eller?
Åsså är det två som utmärker sig med ölburkar i handen
Hade jag varit där hade jag nog varit den tredje
Ser ju kul ut. Vet i 17 om man inte skulle försöka åka nästa år. Lite sugen är och blir jag i alla fall.
Kanske kan vi samåka några från Göteborg i så fall.
Det var ju Puch åkare från Götet där. Trevliga killar. (fast dom åkte Puch)
Så om jag kommer ska jag ta Puchen <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag måste göra ett försök och komma iväg nästa år. Det verkar hur kul som helst.
Bokar dom hela campingen för moppers eller finns det några andra stackare som måste bo i allt de där? <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe skrev:Jag måste göra ett försök och komma iväg nästa år. Det verkar hur kul som helst.
Bokar dom hela campingen för moppers eller finns det några andra stackare som måste bo i allt de där?
Det finns andra "stackare" på campingen.
Kommer i håg något av de fösta åren jag var och skulle checka in.
Det kom en upprörd förälder till receptionen och talade om att folk körde moped som "galningar" där dom bodde. Han sa att de nu hade satt upp lite skydd så hans barn inte skulle bli påkörda av dessa "mopedgalningar".
Kanske inte den bästa reklam för oss som kör moped. Har även sett folk som dragit i väg på lördagen efter ha tröttnat på allt oljud, eller skulle dom åka därifrån ändå?
Det som är oljud för vissa är ju ljuv musik för oss mopedfreaks! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag förstår inte heller vad det är för vits med att bränna däck på en Camping Fast såna träffar är ju OK annars <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi såg några fly på fredagsmorgonen, de som är kvar verkar tycka det är roligt. Det är väl mest långliggare som är kvar så sent i augusti. <!-- </EdIndex> --></div>