förgasarstrul 10mm Bing
förgasarstrul 10mm Bing
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu har ja stött på problem, rengjort, testat olika nålar osv men ändå så
rinner de som ett såll igenom dreneringshålet eller va det kan vara.
kan de vara flotören som skämtar med mig och på nått sätt trycker upp
för mycket soppa så nivån blir för hög? ja har ingen aning va de kan vara nämligen., stänger den inte som den ska kanske..
någon som kan tänka sig va de kan vara då? <!-- </EdIndex> --></div>
rinner de som ett såll igenom dreneringshålet eller va det kan vara.
kan de vara flotören som skämtar med mig och på nått sätt trycker upp
för mycket soppa så nivån blir för hög? ja har ingen aning va de kan vara nämligen., stänger den inte som den ska kanske..
någon som kan tänka sig va de kan vara då? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har samma problem ibland
när moppen stått ett tag så flödar den som attan när jag vrider på kranen
ibland hjälper det att lyfta på flottören och ibland får jag rengöra lite bättre
måste vara skit som fastnar i förgasaren ?
skall testa med ett filter tror jag
ur detta dräneringshål eller vad det är rinner det ur min
<!-- </EdIndex> --></div>
när moppen stått ett tag så flödar den som attan när jag vrider på kranen
ibland hjälper det att lyfta på flottören och ibland får jag rengöra lite bättre
måste vara skit som fastnar i förgasaren ?
skall testa med ett filter tror jag
ur detta dräneringshål eller vad det är rinner det ur min
Monarped 58:a - ILO 2-vxl, Beta Puchlo, Rito, Bing 15mm, Jamarcol 32mm, 75km/h
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det beror lite på vad det är för förgasare, är det en kopp förgasare så kan man hålla lite med en skruvmejsel på blecket som nålen sitter på och böja ner flottören lite så den den stänger tidigare. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då kan du prova att göra som jag skrev, kolla först var flottören tätar om den nu gör det överhuvudtaget, sen kan du böja lite så den tätar i rakt läge. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport