Gullabo är inte så långt från där jag bor. Fem mil kanske... Där finns någon rallyfantast som öppnat däckfirma. Jag tror den heter Gullabo Däckfynd men jag har aldrig varit där. <!-- </EdIndex> --></div>ilogurra skrev:De är vanliga Gullabo Rally......
Rally tråden "Bild repotage från Lima"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Okej, ja de stämmer bra!56:an skrev:Gullabo är inte så långt från där jag bor. Fem mil kanske... Där finns någon rallyfantast som öppnat däckfirma. Jag tror den heter Gullabo Däckfynd men jag har aldrig varit där.ilogurra skrev:De är vanliga Gullabo Rally......

-
Var det Morgan Eriksson från Gullabo RC ni försökte hänga på? Har för mig han åker VOC. <!-- </EdIndex> --></div>ilogurra skrev:Det stämmer bra det! mitt i vägen å hög växel! Det var så vi åkte!
Fast ändå hade vi nästan 2min upp till 1an, han är en jäääääääävel på att köra!
Har inte vettet att sluta med moppar.
Det var en Hemma åkare, Alexander Cruse KILS MK
å även Föredetta färjestads spelaren Emil Kåberg åkte ifrån oss <!-- </EdIndex> --></div>
hehe nej fanNymans2013 skrev:Var det Morgan Eriksson från Gullabo RC ni försökte hänga på? Har för mig han åker VOC.ilogurra skrev:Det stämmer bra det! mitt i vägen å hög växel! Det var så vi åkte!
Fast ändå hade vi nästan 2min upp till 1an, han är en jäääääääävel på att köra!

å även Föredetta färjestads spelaren Emil Kåberg åkte ifrån oss <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
Hrrmilogurra skrev:Det tror jag ejalf-johan skrev:Den Cruse är han möjligen släkt med den Cruse som är expertkomentator
på Tv. i så fall förstår jag, Åker ni smalt eller brett,
Vi åker de som behövs

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Vart en bra dag idag, Folkesson kan köpa sig en lott att han inte buckla in bagaget idag, kom baklänges in o toucha trädet, sen några fler som hade lite småtur o riktig tempoav på en 240 men utan skador, sen dåren från Storfors MK kommer in 3an fullt o vrider upp! frän rull jo man tackar, fixa bilen o bjud på mer show nu!"
Så skrev polaren efter dagen i Götene
lite action bilder

Tack för mig, hoppas ni gillar detta å kommenterar mycket
Så skrev polaren efter dagen i Götene

lite action bilder

Tack för mig, hoppas ni gillar detta å kommenterar mycket

- Lasse väss
- Forumsponsor
-