här är anledningen till att jag plockade fram en gammal compactram och satte ihop, detta är en grannmoppe som svängde förbi garaget och den har en 60 cc cylinder mm, jag fick provköra och blev ju svårt imponerad den gick ju utan bara f.n,så det var bara att sätta igång med liknande bygge
ska nog skaffa likadant avgassystem som den blåa compacten <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack, den ser väldigt röd ut, ville ju ha lite mer patinastuk på den men skulle kanske inte polerat och klarlackat den då <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Neej.... röda Compakter är ju för tjejer
Nä, skojar bara den blir säkert häftig. Ska det bli överliggande på din oxå? Har inte sett överliggande på Compakt sen 70-talet men det är stenhårt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D ja jag får plocka fram min kvinnliga sida varje gång jag kör den,
jo jag skall montera överliggande på denna med, ser ju helfräckt ut,
rören finns ju att köpa över disk så det måste jag ha, fick ju tag i en
sån 70tals effektljudämpare så så skall det bli,
fler bilder kommer......... <!-- </EdIndex> --></div>
så här ser den ut just nu, har beställt överliggande avgas och skall montera det så fort det kommer och hoppas hitta kedjeskydd och den andra kåpan som saknas <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->offff den är ju skitfräck, helrätt stuk med skärmarna,
säga vad man vill men pakethållaren på compact är ju inte särskilt snygg, förstår om man tar bort den
tack pierre, roligt att du gillar den <!-- </EdIndex> --></div>