<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska åka hem till Jämtland och hälsa på farsgubben till helgen. Ja ska titta om han har kvar alla gamla cyklar och lite andra roliga prylar. Tänkte ifall nån e intresserad av nått. Han håller nämligen på å "städa" där hemma....
Jag ska knäppa lite kort å lägga ut. Hoppas bara han inte hunnit slänga bort allt än.
Har sett här att de värderas mycke av sånna gamla cyklar å annat. De ska finnas en moddad "limp-crescent" bla. Å lite annat smått å gott...
Men som sagt återkommer mer om det här till helgen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, en limpa skulle inte sitta fel. Bara ramen är i fint skick så kan det var intressant! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det fanns ju flera "limp cyklar" på Sundsvallsmarknaden alla i relativt bra skick. Priser har jag inte någon koll på, kanske jossan o mona frågade <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blev inga grejer alls att knäppa på. Allt va bortkastat. De kallar jag vårstädning.... <!-- </EdIndex> --></div>