Lasses 1175 renovering, Slutspurten..
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo du får gärna rätta mig, men då får jag svårt att sova, blir illamående, kan inte jobba i morgon, känner för att kasta hela moppejävulen i skrotcontainern, skillsmässa och allt som det för med sig .... 

Nåväl, en snabb mobilbild--

Kolla: "det är ju LYSANDE" (sickan) fast cyllen och annat bråte ligger på bordet bredvid
<!-- </EdIndex> --></div>
Huppvodka skrev:Ska jag vara petig och rätta dig om stages utformning NÄ, det blir jättebra. Ser också att du har hittat en fint portad cylle den kommer gå fint med bing 15. Har trimpipan som hör till flintans trimmanual liggandes det kanske vore nåt

Kolla: "det är ju LYSANDE" (sickan) fast cyllen och annat bråte ligger på bordet bredvid

- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->MEK-KVÄLL
Frun jobbar tills i morgon, förhoppningsvis sista kartongen som hämtades ut till denna med delar
Laddat med några kalla pilsner och Radio-Siljan på volym 25 
Redovisar resultatet i morgon... beroende på hur många Norrlands...
TJO !!! (den svarta wiren hör inte dit ! )

Redovisar resultatet i morgon... beroende på hur många Norrlands...

TJO !!! (den svarta wiren hör inte dit ! )

Jo en lten sak törs jag nog med bakskärmen för du har väl inte tänkt åka på bakslangen hela tiden
Som du skriver törs jag inte säga annat än att det blir glänsande snyggtLasse väss skrev:Huppvodka skrev:Ska jag vara petig och rätta dig om stages utformning NÄ, det blir jättebra. Ser också att du har hittat en fint portad cylle den kommer gå fint med bing 15. Har trimpipan som hör till flintans trimmanual liggandes det kanske vore nåtJo du får gärna rätta mig, men då får jag svårt att sova, blir illamående, kan inte jobba i morgon, känner för att kasta hela moppejävulen i skrotcontainern, skillsmässa och allt som det för med sig ....
![]()
![]()
Jo en lten sak törs jag nog med bakskärmen för du har väl inte tänkt åka på bakslangen hela tiden

- Lasse väss
- Forumsponsor
... Jag säger bara tre saker.... Pa-sa-dig.. Nu har jag iallagfall rast (Norrlandsrast
)
Kan mycket väl förstå varför dessa jäv.. kedjeskydd är bortkastade och svåra att få tag på,
Nu har jag fått dit en del av skiten i allafall
JEEESUS 
EN kunk öl till så ska jag fortsätta där nere
Hehehe...Nä du Vodkavodka skrev:Lasse väss skrev:Huppvodka skrev:Ska jag vara petig och rätta dig om stages utformning NÄ, det blir jättebra. Ser också att du har hittat en fint portad cylle den kommer gå fint med bing 15. Har trimpipan som hör till flintans trimmanual liggandes det kanske vore nåtJo du får gärna rätta mig, men då får jag svårt att sova, blir illamående, kan inte jobba i morgon, känner för att kasta hela moppejävulen i skrotcontainern, skillsmässa och allt som det för med sig ....
Som du skriver törs jag inte säga annat än att det blir glänsande snyggt

Kan mycket väl förstå varför dessa jäv.. kedjeskydd är bortkastade och svåra att få tag på,

Nu har jag fått dit en del av skiten i allafall

EN kunk öl till så ska jag fortsätta där nere

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra kämpat Lasse..
håller med dig angående kjedjeskydden...en jäkla byggsats är det ju helt klart..som sagt förstår mycket väl om de hammnade på tippen..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
fanken inga problem Lasse vi hade nog fått mer än en *kunk* öl i mellsta enligt Lasses fingrar var det minst tre kunkar..
men det gick ju kanon ändå..
ser ut som Hasse oxå håller med.. 
Lasse väss skrev:Pälle skrev:En kunk öl? Ska nog inte vara mer Norrlands där inte................
fanken inga problem Lasse vi hade nog fått mer än en *kunk* öl i mellsta enligt Lasses fingrar var det minst tre kunkar..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
-
-