<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom justerbara munstycken som fanns till 98 :orna va nåt hempul som aldrig höll nå längre tid,
eftersom dom låg ¨å skavde mot trotteln hela tiden,
jag har sålt några såna och samtliga va sönderskavda enligt köparna <!-- </EdIndex> --></div>
Bingförgasare med ställbart munstycke
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det låter som du har alldeles rätt!
De moderna trimmen vet jag inget om. 
När jag var arton och fått körkort satte jag en Bing 19 mm trottelförgasare på min Amazon. När man körde såg fuggen ut som ett kylskåp som frostat igen helt. Tanken var att spara bensin men det var ju ett misslyckat försök förstås....
<!-- </EdIndex> --></div>

När jag var arton och fått körkort satte jag en Bing 19 mm trottelförgasare på min Amazon. När man körde såg fuggen ut som ett kylskåp som frostat igen helt. Tanken var att spara bensin men det var ju ett misslyckat försök förstås....

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
För övrigt en synnerligen enkel konstruktion med huvudmunstycke och blandningsmunstycke i ett och samma munstycke! <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tror dig tompa! Munstycket är väl samtidigt styrning för trotteln på dom förgasarna har jag för mig...tompa skrev:Dom justerbara munstycken som fanns till 98 :orna va nåt hempul som aldrig höll nå längre tid,
eftersom dom låg ¨å skavde mot trotteln hela tiden,
jag har sålt några såna och samtliga va sönderskavda enligt köparna
För övrigt en synnerligen enkel konstruktion med huvudmunstycke och blandningsmunstycke i ett och samma munstycke! <!-- </EdIndex> --></div>