Crescent Skoterett Sleeper
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja inte så jättemycket, men fick lite mil på den när jag körde mods vs rockers den 3/9! Moppen funkade jättebra, och låg på knappt 90 grader som max, blev väl totalt 2 timmars körtid på den så det känns skönt att den höll ihop 
Verkar inte dra så mycket ström heller, 12,7 volt när jag startade och 12.03 efter ca. 2h körning! <!-- </EdIndex> --></div>

Verkar inte dra så mycket ström heller, 12,7 volt när jag startade och 12.03 efter ca. 2h körning! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
När det är 12,03 V är det inte mycket kvar i batteriet, kanske 10-20% och det är ju inte nyttigt att ladda ur ett blybatteri så mycket... <!-- </EdIndex> --></div>patrikh skrev:Nja inte så jättemycket, men fick lite mil på den när jag körde mods vs rockers den 3/9! Moppen funkade jättebra, och låg på knappt 90 grader som max, blev väl totalt 2 timmars körtid på den så det känns skönt att den höll ihop
Verkar inte dra så mycket ström heller, 12,7 volt när jag startade och 12.03 efter ca. 2h körning!
Hm ja det stämmer nog.. men äh får väl köpa ett nytt om man kör skiten ur det:P Inte så ofta jag kommer köra så länge som sist, så man får väl ladda den efter varje runda och hoppas på det bästa. <!-- </EdIndex> --></div>fredrök skrev:När det är 12,03 V är det inte mycket kvar i batteriet, kanske 10-20% och det är ju inte nyttigt att ladda ur ett blybatteri så mycket...patrikh skrev:Nja inte så jättemycket, men fick lite mil på den när jag körde mods vs rockers den 3/9! Moppen funkade jättebra, och låg på knappt 90 grader som max, blev väl totalt 2 timmars körtid på den så det känns skönt att den höll ihop
Verkar inte dra så mycket ström heller, 12,7 volt när jag startade och 12.03 efter ca. 2h körning!
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den går riktigt bra! Toppfart vet jag inte, 100+ enligt uträkningar iallafall. Lite tråkig i början i och med att ettan är så lång, och eftersom effekten är ganska högt upp så är den lite trögstartad innan den får upp varvet men sen är det bara att mata på med växlarna
<!-- </EdIndex> --></div>

- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om någon vill transportera sig stilfullt och snabbt nästa sommar så går det bra att lägga ett bud (via pm) på sleeperskotern 
Har ett nytt sleeperprojekt på gång, fast på 4 hjul. (Opel kadett city -78 )
Kan även byta mot en b230ft/fk, eller en hel bil, 740/940 turbo som jag kan knycka motorn ifrån.
/Patrik <!-- </EdIndex> --></div>

Har ett nytt sleeperprojekt på gång, fast på 4 hjul. (Opel kadett city -78 )
Kan även byta mot en b230ft/fk, eller en hel bil, 740/940 turbo som jag kan knycka motorn ifrån.
/Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och nu, även på blocket 
http://www.blocket.se/stockholm/Crescent_skoterett__Sleeper___kx60__37365595.htm?ca=11&w=1&last=1
Är väl lite fel säsong att sälja (och lite tråkigt också då man lagt ner mycket tid).. men känns roligare att lägga pengarna på bilen i nuläget
<!-- </EdIndex> --></div>

http://www.blocket.se/stockholm/Crescent_skoterett__Sleeper___kx60__37365595.htm?ca=11&w=1&last=1
Är väl lite fel säsong att sälja (och lite tråkigt också då man lagt ner mycket tid).. men känns roligare att lägga pengarna på bilen i nuläget

-
patrikh skrev:Och nu, även på blocket
Den va bra! <!-- </EdIndex> --></div>Blocket.se skrev:För lite spänning i tillvaron? Vill du glida fram fort med stil? Eller har du bara en obeskrivlig dödslängtan?