<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vill också beställa,när dom är klara. Oj vad avundsjuk killarna o tjejerna i VK Moppers kommer att bli. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade den här tråden idag, jag är klart intresserad av både klistermärken och T-shirt <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker ni ska lägga på nån 5/10:a på varje dekal, för att finansiera kostnaderna ni har för forumet, men det är min åsikt sen finns det säkert snikpellar där ute som inte tycker så, men det skiter jag fullständigt i <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är Mona som sköter dekalerna och tryck och det kommer att bli ett prispåslag för att finansiera kostnaderna för forumet.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är intresserad av en dekal. Tänker sätta den på Crescent Raket Sporten så den måste vara lagom stor, dvs. inte för stor.
Kanske dekalen går att göra i tre storlekar? Small, medium och large.
Det var bara ett förslag..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har det funnits funderingar på tygmärken också?
Vet inte hur dyrt det skulle bli att tillverka sånna men, vore kul att ha ett att sätta på moppejackan då jag inte alltid åker moppe i bara T-skirt . <!-- </EdIndex> --></div>