Delar till 1149 köpes...reglage koppling mm
Delar till 1149 köpes...reglage koppling mm
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver staget mellan kopplingshandtag och kopplingswire på min raketare. Söker även rätt gashandtag.
Har någon gråa patinerade begagnade vajrar för gas och växel är jag också spekulant. Vill inte gärna sätta dit nya grejer... <!-- </EdIndex> --></div>
Har någon gråa patinerade begagnade vajrar för gas och växel är jag också spekulant. Vill inte gärna sätta dit nya grejer... <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rätt vad det är tar jag med mig äldsta dottern på utställningen så vi kanske ses. Jag vet ju hur ni ser ut iallafall, linslusar
<!-- </EdIndex> --></div>
Tackar, tackar!Raketsport skrev:Jag ska rota i lådorna efter vi varit på utställningen. Lite mycket just nu bara...
Rätt vad det är tar jag med mig äldsta dottern på utställningen så vi kanske ses. Jag vet ju hur ni ser ut iallafall, linslusar

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Till detta handtag saknar jag "nippeln" som vajern ska gå in i, passar i det kyrkportsformade urtaget under bromsreglaget.
Saknar även glidnippeln i vajerns ände, sitter inne i gasrullen.

Kom igen och leta i era lådor och hjälp mig att köra raket innan midsommar

Kom igen och leta i era lådor och hjälp mig att köra raket innan midsommar

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Pälle!
Jag var i Ånnaboda idag och sprang på ett kopplingsstag. Eftersom jag mindes att du sökte ett sådant så slog jag till. Behöver du fortfarande det så säg bara till.
Har för mig att jag läst någon stans att det finns i två olika längder, jag kan ta och kolla med min 1149 om det är samma. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag var i Ånnaboda idag och sprang på ett kopplingsstag. Eftersom jag mindes att du sökte ett sådant så slog jag till. Behöver du fortfarande det så säg bara till.
Har för mig att jag läst någon stans att det finns i två olika längder, jag kan ta och kolla med min 1149 om det är samma. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Behöver själv också en sådan men svårt att leta då jag inte ens vet hur det skall se ut.....
Ifall du får tag på nippeln inne i gashandtaget så skulle jag vara tacksam ifall du kunde posta en bild så jag vet hur det ser ut.Pälle skrev:Till detta handtag saknar jag "nippeln" som vajern ska gå in i, passar i det kyrkportsformade urtaget under bromsreglaget.
Behöver själv också en sådan men svårt att leta då jag inte ens vet hur det skall se ut.....