Delar till 1149 köpes...reglage koppling mm

Pälle

Delar till 1149 köpes...reglage koppling mm

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver staget mellan kopplingshandtag och kopplingswire på min raketare. Söker även rätt gashandtag.

Har någon gråa patinerade begagnade vajrar för gas och växel är jag också spekulant. Vill inte gärna sätta dit nya grejer... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska rota i lådorna efter vi varit på utställningen. Lite mycket just nu bara... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Jag ska rota i lådorna efter vi varit på utställningen. Lite mycket just nu bara...
Tackar, tackar!

Rätt vad det är tar jag med mig äldsta dottern på utställningen så vi kanske ses. Jag vet ju hur ni ser ut iallafall, linslusar :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Till detta handtag saknar jag "nippeln" som vajern ska gå in i, passar i det kyrkportsformade urtaget under bromsreglaget.

Saknar även glidnippeln i vajerns ände, sitter inne i gasrullen.

Bild

Kom igen och leta i era lådor och hjälp mig att köra raket innan midsommar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en del begangnade wirar i varierande skick, kan kolla upp vad det är för nått... behöver du alla?(5 om det e pys på´n) <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Vajrar

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bromswire har jag redan men resten torde nog behövas. Det är viktigt att det är gråa höljen. Kolla vad du har så ska jag kolla behovet exaktare... <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Puffar den här tråden. Nån som hittat något av det jag söker??? Växelwire och staget för kopplingshandtaget är hetast just nu.... <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snälla, snälla, snälla Raketsport m fl.

Kan ni inte kolla i småplockslådorna om ni har nåt stag till kopplingshandtaget till min 1149a.. Åsse nån vajer å kanske bättre beggade plast/gummilister till bakskärmen.. <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Pälle!

Jag var i Ånnaboda idag och sprang på ett kopplingsstag. Eftersom jag mindes att du sökte ett sådant så slog jag till. Behöver du fortfarande det så säg bara till.

Har för mig att jag läst någon stans att det finns i två olika längder, jag kan ta och kolla med min 1149 om det är samma. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Underbart!! Jag söker fortfarande staget. Kolla på din 1149a om det är samma du fått tag i. Sen tar vi resten via PM, OK?

/Pär <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var samma längd som till min 1149. Här kommer också en bild.
Bild

Du har PM. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ah!! Wunderbar!! Du har också PM. <!-- </EdIndex> --></div>
Niklas_f

Inlägg av Niklas_f »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Till detta handtag saknar jag "nippeln" som vajern ska gå in i, passar i det kyrkportsformade urtaget under bromsreglaget.

Saknar även glidnippeln i vajerns ände, sitter inne i gasrullen.
Ifall du får tag på nippeln inne i gashandtaget så skulle jag vara tacksam ifall du kunde posta en bild så jag vet hur det ser ut.
Behöver själv också en sådan men svårt att leta då jag inte ens vet hur det skall se ut..... :? <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har fått tag i en men den är redan monterad. Kan fota den när jag ska montera dit gaswiren. <!-- </EdIndex> --></div>
Hasse1

Inlägg av Hasse1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla Tradera nr: 101633423
Kan det vara den du behöver? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar