<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sprayat med startgas runt slangar och allt av de finns runt den där
förknasaren, men de är fina och hela, inte en höjning i tomgången.
ja kan inte påstå mer en att de är bara helt enkelt att ställa upp den?
någon som har den blekaste aning var den skruven sitter?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har den försvunnit helt plötsligt? kolla att det är 12 volt på kabeln till den "runda grejen" på mittenbilden
Skruven för att ställa är nog den man set lite ovanför nyss nämda grej
men den reagerar inte om det inte är 12 volt på kabeln <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tomgång finns men om ja kör iväg som vanligt och sen trycker ner
kopplingen eller ska stanna någonstans (oftast minsta lilla) så blir han
väldigt tjurig och dör ibland, tomgång finns men den är för låg. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sätt på luftfiltret och gör en justering av mängdskruven. Kan ej se vilken typ av förgasare du har men har du 34 PICT förgasaren har du även en liten skruv att justera.
Enbart tomgången justerar du på chokspällets skuv.
Är du osäker är det bästa att en van mekaniker på VW hjälper dig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pict34 är djävulens påfund! finns ingen djävla förgasare som kan krångla så mycket i hela världen! lätt slitna 34or ska sättas upp i skruvstycke och destrueras med ett välriktat slag men klyvyxa.... å inte hjälper det med å köpa nya brosol ersättningsförgasare..... bort! soptunna! ersätt med pict 30! enda lösningen! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade samma problem på min Golf 3:a förut, och då var det vakumslangen till broms servon som inte satt riktigt fast på nippeln.
När det blev vakum så gled den loss och då stannade motorn i varenda korsning.
Skitjobbigt ! <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->luftfilter och hela faderullan sitter monterat annars, de är bara avmonterat och flyttat lite så ja kom åt att fota.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nog var de en PICKT 34 alltid, hitta de fanstyget till nummer på sidan..
tomgång finns nu, de löstes med att justera spjället nåra få milimeter. så
nu varvar han runt 1 000RPM på tomgång istället för 700RPM och brutalt
flackande i varv och tendens att dö på tomgång t.o.m..