sachs 50/2 KS
sachs 50/2 KS
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har fått en Crescent 1279 som stått still i några år. Den startar på första kicken och går en liten stund sen dör den.Är det byte av bensinen och en rengörning av förgasarn som behövs eller kan det vara något annat jag bör kolla upp? <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som föregånde talere kolla så att flottören inte läcker min höl sig flytande ett par timmar en låg den längst ner i koppen, finns nya att köpa billigt.
Ställbart munstycke är bra att ha då ka du alltid få rätt luft/bränsleblandning.
Är trottelnålen rostig hackig repig , BYT!
Ställ tändningen se till så att det är rätt stift med rätt elektrodavstånd. Finns jättebra guider på denna sida hur man gör.
Bytolja i lådan den är säkert gammal och äcklig om den stått ett tag, (dumt att förstöra växellådan för att man är dumsnål, detta bör du göra innan allt det andra.
Hjälper inte detta kan det vara kondingen som är kass det kan du enkelt testa genom att sätta en extern konding på dödar sladden, se bara till att den externa är ordentligt jordad.
Mycket nöje! <!-- </EdIndex> --></div>
Ställbart munstycke är bra att ha då ka du alltid få rätt luft/bränsleblandning.
Är trottelnålen rostig hackig repig , BYT!
Ställ tändningen se till så att det är rätt stift med rätt elektrodavstånd. Finns jättebra guider på denna sida hur man gör.
Bytolja i lådan den är säkert gammal och äcklig om den stått ett tag, (dumt att förstöra växellådan för att man är dumsnål, detta bör du göra innan allt det andra.
Hjälper inte detta kan det vara kondingen som är kass det kan du enkelt testa genom att sätta en extern konding på dödar sladden, se bara till att den externa är ordentligt jordad.
Mycket nöje! <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh