<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det fungerar säkert med 5 också, det är just att man får fler för ett hyffsat pris som gör att det lockar. Dom som är ute efter sånt är såna som jag, som har ett antal bilar som kräver underhåll, och då vill man ligga på ett litet lager.
Jag har sålt, men inte mycket, det har varit när jag behövt pengar lite halvakut, då har nåt ovanligt tillbehör åkt ut som jag vet man får skapligt betalt för

(Overdrivelampa till Amazon för runt 400kr, Handskfackslås till PV/Duett NOS för 500kr, Snobbringar till 123GT för en tusenlapp, Rostfria kulskydd volov i två olika tidiga utföranden för runt 300kr/st).
Är inte så mycket för att sälja saker, byter mycket hellre om jag vill hä bort något. En äldre man sa en gång om mig att jag inte verkade tycka om pengar och dess hantering
Angående verktyg, allt Bahco kan vara intressant, likaså tyska verktyg (Hazet, Knipex, Gedore, Belzer, Heyco o.s.v). Om du vill sälja nåt är det bara o PM:a vad det är och pris så får jag fundera
Just nu är jag ute efter Hylsor, tolvkant Bahco i vanlig tum, även mm kan vara intressant, och även Hazet hylsor i tum och mm. <!-- </EdIndex> --></div>