Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY
-
-
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Oavsett vad man skriver, kommer alltid någon påpeka det ena eller det andra, altså är det bättre att man håller käft, och varken glädjer eller sårar någon. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Vad an detta min gode Neifelheim:?:Neifelheim skrev:äsch. man får inte längre yttra sig utan att någon har något emot det. bättre o hålla käft.![]()
![]()
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
- Kontakt:
-
Vad detta beteende beror på kan jag inte svara på, då jag tyvärr saknar den kompetens som krävs om hur människans psyke fungerar eller inte fungerar.... <!-- </EdIndex> --></div>
Det är tyvärr (ofta) så på olika nätforum att de som har mer kunskaper än andra av olika anledningar blir lite raljerande o dryga emot dem som inte besitter samma mängd kunskap i ämnet...Neifelheim skrev:Oavsett vad man skriver, kommer alltid någon påpeka det ena eller det andra, altså är det bättre att man håller käft, och varken glädjer eller sårar någon.alf-johan skrev:Vad an detta min gode Neifelheim:?:Neifelheim skrev:äsch. man får inte längre yttra sig utan att någon har något emot det. bättre o hålla käft.![]()
![]()
Vad detta beteende beror på kan jag inte svara på, då jag tyvärr saknar den kompetens som krävs om hur människans psyke fungerar eller inte fungerar.... <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bättre o knipa ihop, finns ju folk här som alltid vet mer o bättre.
Jag tycker personligen det är en ren jävla dubbelmoral o sälja en pipa, dom inte ens använder själva på annonsbilden, men min åsikt spelar ju ingen roll. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tycker personligen det är en ren jävla dubbelmoral o sälja en pipa, dom inte ens använder själva på annonsbilden, men min åsikt spelar ju ingen roll. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
- Kontakt:
-
Visst är det så att det finns de som alltid vet mer o bättre, men dessa får man försöka ignorera, trots allt så delar de allra flesta med sig av sin kunskap på ett trevligt sätt... <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Bättre o knipa ihop, finns ju folk här som alltid vet mer o bättre.
Jag tycker personligen det är en ren jävla dubbelmoral o sälja en pipa, dom inte ens använder själva på annonsbilden, men min åsikt spelar ju ingen roll.
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nån frågade vad som var bra med detta kit.... vi belyste saken lite ...utan att bli otrevliga eller vara messerschmit... lugnt å sakligt! så tagga ner lite och gör nu inte nått av detta som det inte är! detta är ett forum och där diskuterar man saker! gå in på deras sida och titta så kommer du ju se att dom säljer pipor med samma funktion men i olika ytsikt , allt från rullade konor tillkromade finpipor... <!-- </EdIndex> --></div>
-
Här insiniuras att jag skulle vara dum för att jag inte har koll på hur hög tillverkningskostnaden för denna pipa är. Sedan så skrivs det om mina problem med att bestycka förgasare,vad nu detta har med nämnda trimkit att göra.... trots att jag skrivit i den berörda tråden om att jag har en svår whiplash, vilken gör det mkt smärtsamt för mig att skruva moppe,
Tycker nog att man kan gå i svaromål när man blir otrevligt bemött bara för att man ställer en fråga... <!-- </EdIndex> --></div>
Nä, Kredlertm du var inte otrevlig, men vissa formuleringar i detta inlägget var väl kanske inte så genomtänkta:kreidlertm skrev:nån frågade vad som var bra med detta kit.... vi belyste saken lite ...utan att bli otrevliga eller vara messerschmit... lugnt å sakligt! så tagga ner lite och gör nu inte nått av detta som det inte är! detta är ett forum och där diskuterar man saker! gå in på deras sida och titta så kommer du ju se att dom säljer pipor med samma funktion men i olika ytsikt , allt från rullade konor tillkromade finpipor...
Sätta sig och svetsa alla dessa konor på arbetstid så fattar nog även den dummaste att folk vill ha betalt för sina jobb.vissa tycker ju att det är jobbigt att bestycka förgasare men här säljer dom fina grejer till riktigt bra pris mvh cobra
Här insiniuras att jag skulle vara dum för att jag inte har koll på hur hög tillverkningskostnaden för denna pipa är. Sedan så skrivs det om mina problem med att bestycka förgasare,vad nu detta har med nämnda trimkit att göra.... trots att jag skrivit i den berörda tråden om att jag har en svår whiplash, vilken gör det mkt smärtsamt för mig att skruva moppe,
Tycker nog att man kan gå i svaromål när man blir otrevligt bemött bara för att man ställer en fråga... <!-- </EdIndex> --></div>
<!-- </EdIndex> --></div>
Precis .. vi tar 700 + Moms per timme på bilverkstan (och då är vi RIKTIGT billiga) det + material skulle bli dyra piporcobra karlsson skrev:Allt på topp men räkna ihop vad det kostar så blir man inte det minsta förvånad om priset på delarna mvh cobra