Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->äsch. man får inte längre yttra sig utan att någon har något emot det. bättre o hålla käft. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:äsch. man får inte längre yttra sig utan att någon har något emot det. bättre o hålla käft.
Vad an detta min gode Neifelheim:?: :shock: :shock: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så sant så <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

alf-johan skrev:
Neifelheim skrev:äsch. man får inte längre yttra sig utan att någon har något emot det. bättre o hålla käft.
Vad an detta min gode Neifelheim:?: :shock: :shock: :shock:
Oavsett vad man skriver, kommer alltid någon påpeka det ena eller det andra, altså är det bättre att man håller käft, och varken glädjer eller sårar någon. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->på bilden så sitter det en annan pipa på moppen....så så jäkla bra kan den inte va om dom inte ens vill ha den på sina egna...

var det nån som skrev ja det är ju inte nå negativ ton i den formuleringen .hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Nedomansky

Inlägg av Nedomansky »

Neifelheim skrev:
alf-johan skrev:
Vad an detta min gode Neifelheim:?: :shock: :shock: :shock:
Oavsett vad man skriver, kommer alltid någon påpeka det ena eller det andra, altså är det bättre att man håller käft, och varken glädjer eller sårar någon.
Det är tyvärr (ofta) så på olika nätforum att de som har mer kunskaper än andra av olika anledningar blir lite raljerande o dryga emot dem som inte besitter samma mängd kunskap i ämnet...

Vad detta beteende beror på kan jag inte svara på, då jag tyvärr saknar den kompetens som krävs om hur människans psyke fungerar eller inte fungerar.... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bättre o knipa ihop, finns ju folk här som alltid vet mer o bättre.

Jag tycker personligen det är en ren jävla dubbelmoral o sälja en pipa, dom inte ens använder själva på annonsbilden, men min åsikt spelar ju ingen roll. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->alla motorer är väl individer så en pipa passar väl inte lika bra på en annan uppsättning eller har jag fel? <!-- </EdIndex> --></div>
Nedomansky

Inlägg av Nedomansky »

Neifelheim skrev:Bättre o knipa ihop, finns ju folk här som alltid vet mer o bättre.

Jag tycker personligen det är en ren jävla dubbelmoral o sälja en pipa, dom inte ens använder själva på annonsbilden, men min åsikt spelar ju ingen roll.
Visst är det så att det finns de som alltid vet mer o bättre, men dessa får man försöka ignorera, trots allt så delar de allra flesta med sig av sin kunskap på ett trevligt sätt... <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nån frågade vad som var bra med detta kit.... vi belyste saken lite ...utan att bli otrevliga eller vara messerschmit... lugnt å sakligt! så tagga ner lite och gör nu inte nått av detta som det inte är! detta är ett forum och där diskuterar man saker! gå in på deras sida och titta så kommer du ju se att dom säljer pipor med samma funktion men i olika ytsikt , allt från rullade konor tillkromade finpipor... <!-- </EdIndex> --></div>
Nedomansky

Inlägg av Nedomansky »

kreidlertm skrev:nån frågade vad som var bra med detta kit.... vi belyste saken lite ...utan att bli otrevliga eller vara messerschmit... lugnt å sakligt! så tagga ner lite och gör nu inte nått av detta som det inte är! detta är ett forum och där diskuterar man saker! gå in på deras sida och titta så kommer du ju se att dom säljer pipor med samma funktion men i olika ytsikt , allt från rullade konor tillkromade finpipor...
Nä, Kredlertm du var inte otrevlig, men vissa formuleringar i detta inlägget var väl kanske inte så genomtänkta:
Sätta sig och svetsa alla dessa konor på arbetstid så fattar nog även den dummaste att folk vill ha betalt för sina jobb.vissa tycker ju att det är jobbigt att bestycka förgasare men här säljer dom fina grejer till riktigt bra pris mvh cobra

Här insiniuras att jag skulle vara dum för att jag inte har koll på hur hög tillverkningskostnaden för denna pipa är. Sedan så skrivs det om mina problem med att bestycka förgasare,vad nu detta har med nämnda trimkit att göra.... trots att jag skrivit i den berörda tråden om att jag har en svår whiplash, vilken gör det mkt smärtsamt för mig att skruva moppe,
Tycker nog att man kan gå i svaromål när man blir otrevligt bemött bara för att man ställer en fråga... <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

cobra karlsson skrev:Allt på topp men räkna ihop vad det kostar så blir man inte det minsta förvånad om priset på delarna mvh cobra
Precis .. vi tar 700 + Moms per timme på bilverkstan (och då är vi RIKTIGT billiga) det + material skulle bli dyra pipor :eh?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja hur som helst så Ringde jag till Berglund i förra veckan och
beställde en sån där kromad härlig sak. 8)

Blir en finfin Julklapp till mig det. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Hasse skrev:Ja hur som helst så Ringde jag till Berglund i förra veckan och
beställde en sån där kromad härlig sak. 8)

Blir en finfin Julklapp till mig det.
Du ska börja med annat än pipan om du vill ha fart S.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

S_Compakt skrev:
Du ska börja med annat än pipan om du vill ha fart S.... :lol:

Om man utgår från din Avatar så är du nog inte rätt man och snacka om FART. :mrgreen: :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar