<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den blev fin inte lika fin som min föståss. Det var snabba ryck redan såld vars hamnar den. <!-- </EdIndex> --></div>
vodka skrev:Den blev fin inte lika fin som min föståss.
Hahaha.... Dröm din dröm Ta å visa några bra bilder till bevis då
#Det var snabba ryck redan såld vars hamnar den#
Till min bästa Gitarrkompis i Östervåla (som jag såg att han reggat sig här nu... HEJ Calle
Han liksom jag har kommit på att det finns fler saker här i livet än bara gitarrer... Calle har också skaffat sig en Amazon nyss..
Nu är ni två här från Östervåla Calle han som har "Fribbans närbutik" också.. <!-- </EdIndex> --></div>
Väljommern Calle härligt när (upplänningarna) strömmar till ni är två från Våla , jag är ensam från Almunge
Tack alf-johan och det känns spännande att hoppa på lite nygamla intressen nu efter att ha samlat och sålt stränginstrument en massa år, vilket jag drar ner på lite nu. <!-- </EdIndex> --></div>
Till min bästa Gitarrkompis i Östervåla (som jag såg att han reggat sig här nu... HEJ Calle
Han liksom jag har kommit på att det finns fler saker här i livet än bara gitarrer... Calle har också skaffat sig en Amazon nyss..
Nu är ni två här från Östervåla Calle han som har "Fribbans närbutik" också..
Ja Lasse, när du lämnade mig i sticket på ackeforumet så följer jag efter nu. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att det var en från Östervåla som spelade gitarr på min lucka när jag gjorde lumpen i Sollefteå -87 -88
Jag minns inte vad han hette nu . <!-- </EdIndex> --></div>
Nu är ni två här från Östervåla Calle han som har "Fribbans närbutik" också..
Ja Lasse, när du lämnade mig i sticket på ackeforumet så följer jag efter nu.
Det är riktigt å rätt Calle Vi skulle igentligen ta och bygga gitarhållare för moped , eller till Mandolin blir det lättare <!-- </EdIndex> --></div>