nja den modellen säljs inte nya, men jag kommer fixa till dem.. någon som har tips? tvätta med bensin? <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Ursäkta en gammal man, men nya handtag vore guldfisk
En 2000 1958, Nya bilder!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tvättar mina kläder för hand i en balja. Ibland och efteråt i samma tvättvatten har jag tvättat någon cykelsadel, handtag, motorsågspryl eller annat som jag vill ha rent. Det har funkat jättebra men man kanske måste fylla på hett vatten och några frö tvättpulver till... Elektriskt installationsmateriel blir som nytt. Även gammal färg löses upp efter en stund iblöt!
Glöm bara inte tvätthandskar på händerna! <!-- </EdIndex> --></div>
Glöm bara inte tvätthandskar på händerna! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sådär då vart den klart och ett 3,5hk kit har monterats men den vill inte riktigt gå som den ska, kraftlös och varvar inte ur riktigt. Har fått för mig att den trycker ur olja ur vänster trampaxel...?
Funderar på om det kan vara kondensatorn?
Har testat att byta förgasare, tändstift. <!-- </EdIndex> --></div>

Sådär då vart den klart och ett 3,5hk kit har monterats men den vill inte riktigt gå som den ska, kraftlös och varvar inte ur riktigt. Har fått för mig att den trycker ur olja ur vänster trampaxel...?
Funderar på om det kan vara kondensatorn?
Har testat att byta förgasare, tändstift. <!-- </EdIndex> --></div>
-
-