<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inventerat det hela lite idag. det ser lovande ut till att bli en moped. dock e hjulen en mindre bra grej. bakhjulet som var med kasar ja på tippen. framhjulet av leleu typ gör ja i ordning till den då det passar fint. bakhjul på g eventuellt från Pälle. har inga bra foton på det hela än men tog 2 kort idag då ja hade plockat ur bilen lite. delarna ser lovande ut. angående priset så är sakerna värda 1500:- i mina ögon iaf. finns ju som sagt alla emblem dessutom i fint skick! funderar på att bara få bakskärm samt sadelhållare o lite smsaker lackade i vitt så kan man montera ihop. vad tycker ni?? budgetten e begränsad.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bara å gratulera till ett fint vuxenpussel Niklas.. ska bli kul att följa renoveringen på den.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:bara å gratulera till ett fint vuxenpussel Niklas.. ska bli kul att följa renoveringen på den..
ja man har fått tankar i huvudet nu hur man skall gå till väga. antingen lämna bort all plåt på pulverlack i kanske Mattsvart sen på med emblemen o kanske några tidsenliga dekaler. eller kanske bara lacka bakskärm samt sadelhållare i vitt som resten o sen montera ihop o även då lite dekaler. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Raketaren skrev:mm jo mattsvart lack å röda fälgbanor kan nog se lite fräckt ut...
eller kanske grön och gul å på med BP dekaler..
där sade du de. mattsvart med röda banor. så får det bli. lite begränsat vad ja kan få den lackad i för färger då ja ska få den pulverlackad. skall rota isär det hela vilken dag som helst så ja har all plåt lös för o lämna bort det!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim skrev:Fint utgångsprojekt, eller sk pussel.
LIIIIIIIITE bättre än mitt. men hey! gratis är gott. haha
jo gratis e inte dumt. men 1500:. för alla dessa fina delar e inte heller dyrt tycker ja. bara mätaren samt emblemen e ju värda en del. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim skrev:Fint utgångsprojekt, eller sk pussel.
LIIIIIIIITE bättre än mitt. men hey! gratis är gott. haha
jo gratis e inte dumt. men 1500:. för alla dessa fina delar e inte heller dyrt tycker ja. bara mätaren samt emblemen e ju värda en del.
Nej precis. syrrans killes chef har en, fast med en preppad fs1 motor...och pinstripad. den var riktigt läcker.
I Motala är det väl ett helt gäng med Custade Monarscooters (Bing Brothers), det finns en primerlackad med FS1 motor där som går rätt skapligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir nästan sugen på att hitta en monarscot som är så ful i lacken att den måste målas om..misstänker att den skulle bli bensinbolags lackad med dekaler.. skulle vara rätt skoj.. får se vad som händer så småningom.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:blir nästan sugen på att hitta en monarscot som är så ful i lacken att den måste målas om..misstänker att den skulle bli bensinbolags lackad med dekaler.. skulle vara rätt skoj.. får se vad som händer så småningom..