framlampa stummis... nu verkar det falla på plats...

kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

framlampa stummis... nu verkar det falla på plats...

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag söker en framlampa till en stummis, det ska vara den modellen med "fyrkantiga" hastighetsmätaren, alternativt kromsarg i fint skick och insats ... helst komplett lampa men en sarg kan rädda mig ,anders ah3855@hotmail.com alt 022536064 <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur fäster man den? ja har en lykta i bruksskick för fyrkantig mätare!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den ska sitta med en m8 i bakkant på undersidan.... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:den ska sitta med en m8 i bakkant på undersidan....
okej tar en titt ikväll då den ligger i vitrinskåpet hemma för att ej gå sönder. kan fota vad ja har. den är i bruksskick vad ja vet. kanske ngn liten buckla i själva huset. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stor risk att den är bättre än min som man har spelat rugby med.... skicka till min mailadress i första inlägget! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:stor risk att den är bättre än min som man har spelat rugby med.... skicka till min mailadress i första inlägget!
det kan ja göra. får hoppas det är rätt som ja äger. denna har dock ingen mätare i huset men hålet finns. täcklocket donerade jag till min monarscoot.

Mvh Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkar vara fel modell men ja mailar foton på vad ja hade hemma. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack niklas men det är inte rätt! så jag letar vidare.. så någon kanske sitter på en !? <!-- </EdIndex> --></div>
50 split
Inlägg: 31
Blev medlem: 10 jul 2010, 23:00
Ort: Burträskbygden
Kontakt:

Inlägg av 50 split »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag satt på en tidigare, men nu är den inte så rund längre, typ platt.....


:twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja men insatsen då danne? <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->efter grundlig inspektion på min tank som skulle användasså tycker jag den är för dålig så skulle jag vilja ha tag på en stummistank som är skaplig i skicket...nån eller några mindre bulor är ok, fästen bör vara hela och den ska vara tät, den behöver inte vara fin i lack.... <!-- </EdIndex> --></div>
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:efter grundlig inspektion på min tank som skulle användasså tycker jag den är för dålig så skulle jag vilja ha tag på en stummistank som är skaplig i skicket...nån eller några mindre bulor är ok, fästen bör vara hela och den ska vara tät, den behöver inte vara fin i lack....
har en tank ligger,finns nån mindre buckla i den,kan ta kort på den imorgon..... <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->härligt! du kan skicka den till min mail... ah3855@hotmail.com <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm
Inlägg: 442
Blev medlem: 08 jul 2011, 23:00

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tank funnen! men lampa återstår... <!-- </EdIndex> --></div>
Perka
Inlägg: 429
Blev medlem: 12 apr 2009, 23:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska kolla!
Kan eventuellt ha en i Garaget...
Åter kommer i veckan om det..... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar