<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja då var det ju dax med en ny tråd har blivit med moped idag igen man sa mig att detta var en specialmodell av e-typen men tror jag blivit lurad...står ju dakota på tanken på den nåja det är väl sådana smällar man får ta ibland
Skämt åsido detta blir min renovering kommande vinter
tack för affären Pälle.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren: det är klart att när man bor i Foppacity, måste man ha en PUCK, Lycka till i vinter <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo vi hoppas ju på sm-guld nästa sesong så det var därför det blev en guldpuck väntar med spönning på en guldhjälm nu <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till nya projektet! Har varit och hämtat förra sommarens skrotfynd idag. Längst ner ligger ditt nästa objekt i delar, 50SS:n. Ovanpå ligger Toppern i smulor. Raketsportarna har dessutom ombesörjt hämtningen av en reservdels Skoterett idag så nu får jag ta mig en tur norrut nån dag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he...ser ut som man har sysselsättning framemot vinterhalvåret...
nåja det håller en ju borta från gatorna 50ss busisen blir ju lagom till en av mina överblivna sachsmotorer går nog att bygga nåt skoj av den... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra grabbar, hoppas det kommer en lång vinter, för nu har ni jobb Lycka till med objekten båda två <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den Dakken kommer säkert hinna få både ansiktslyft, gyllenguld utan sol och botox i vinter.
Kommer du att satsa på SHRA utställningen eller får det knata på den tid det tar? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja den kommer att få ta den tid det tar...vill ju ha den snygg och prydlig igen det finns en hel del göra på den....får nog beställa lite då och då med er på nordscand..behövs en hel del plock för att få den funkande igen
*Esso* klart du ska göra dig en sväng å kika på mitt nytillskott i samlingen...kaffekokaren är ju igång.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm har varit oförsiktig lämmnade yoddlarmoppen*pucken* ensam i garaget, inte riktigt nyttigt den passade på att föröka sig
misstänker att den har långtråkigt och väntar på den kommande vintern
blev ju diverse i en låda oxå
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där såg inte alls dumt ut, trotts märket
Hur är det med den röda? Är den funktionsduglig? <!-- </EdIndex> --></div>