plånbok i silvertejp

bigge

plånbok i silvertejp

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej gjorde mig en plånbok i silvertejp så tänkte nu ifall någon ville ha en också :D

dom 2 översta är med 6 fickor som passar fint till bankkort + att den har ett blad i mitten som man viker åt sidan och plats för sedlar :) tyvärr finns ingen plats för mynt men man har la fickor :)

dom 2 sista bilderna är på den plånboken jag använder nu den har 8 platser för bankkort och med ett blad i mitten får man totalt 10- 16 kortplatser men då vet jag inte hur tjok plånboken blir :wink: men går å lösa :)även platsför sedlar men inte för mynt

plånboken är gjord av ENDAST silvertejp korten kan klibba fast och få klister på sig men gör allt för att slippa detta :D

om det är någon som vill ha en så kostar en ca 100kr och går den sönder e det bara att tejpa :D
Bild
Bild
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller så kostar en hel rulle silvertejp 39 kronor på Clas Ohlson(och det var det enda stälet jag kollade på) :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bigge,

Ska du sälja måste du göra bättre (mer säljande) bilder. Folk vill se varan och då ska det helst se mer än bra ut.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Avd:"jag har inget att göra" :lol: :lol: :lol: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
renninha

Inlägg av renninha »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker mottagandet känns lite svalt, så jag får väga upp det med en stående ovation...
Jag gillar skarpt när man använder rätt material till fel saker, eller tvärt om. Gärna lite åt det brutala hållet. Att bygga möbler av Hakiställningar, spirorör eller armeringsjärn. Helst kombinerat med finare trä, läder eller annat som bryter mot det råa.
Fodra facken tejpplånboken med skinn så har du kanske en blivande designklassiker - se bara på Jonas Bohlins Concrete eller Slottsbacken. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju en rolig idé, då jag också har haft tankar på att göra en men det vart aldrig av (har väl för mycket att göra på dagarna)

Skulle du vidareutveckla den men nått tunnt tyg i kortfacken och kanske något tunnt material att sätta på utsidan så den blir stabilare, Dvs bygga in den mellan tejplagrena,
För jag inbillar mig att den är lite ostabil som den är och korten kan lätt knäckas om man råkar sätta sig lite dumt någongång.
Gör du det så är jag en köpare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:Bigge,

Ska du sälja måste du göra bättre (mer säljande) bilder. Folk vill se varan och då ska det helst se mer än bra ut.... :wink:
tänkte bara vissa hur dant de såg ut å har ingen kamra så fick ta kort med datorn <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

körmoped skrev:Det är ju en rolig idé, då jag också har haft tankar på att göra en men det vart aldrig av (har väl för mycket att göra på dagarna)

Skulle du vidareutveckla den men nått tunnt tyg i kortfacken och kanske något tunnt material att sätta på utsidan så den blir stabilare, Dvs bygga in den mellan tejplagrena,
För jag inbillar mig att den är lite ostabil som den är och korten kan lätt knäckas om man råkar sätta sig lite dumt någongång.
Gör du det så är jag en köpare :wink:
klä kort fickorna kan bli lite kompliserat men i kort fickan är det tejpens baksida(den sidan utanklister) så korten fasnar ju inte

jag har aldrig knäckt ett kort men denna plånbok och har allttid plånboken i bakfickan åka moppe inga problem;) men kort i plånboken blir den ganska stabil <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

Johan Lat skrev:Eller så kostar en hel rulle silvertejp 39 kronor på Clas Ohlson(och det var det enda stälet jag kollade på) :oops:
61 kr i arbetskostnad :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanske man skulle börja sälja min datamöbel för recliner fotölj. Som är baserad på delar från en gammal stol å lite wires fån en moppe.
Har haft den nu i 5 år å än har det inte kommit ut ngt som liknar denna man ligger ner å surfar, svårt beroende framkallande vill ja lova :D <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

dr.novolette skrev:kanske man skulle börja sälja min datamöbel för recliner fotölj. Som är baserad på delar en gammal stol å lite wires fån en moppe.
Har haft den nu i 5 år å än har det inte kommit ut ngt som liknar denna man ligger ner å surfar, svårt beroende framkallande vill ja lova :D
själv tog ja en kontors stol å skruva bort solen så bara hjulen va kvar och skruva dit en stol från en 245a :Dman sitter hemskt gööd <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar