<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja vad säger man,snyggt som satan kanske
Du har verkligen höjt ribban hur ett busbygge ska se ut i finish
Jag börjar gilla dom här modellerna mer och mer,tyckte att dom såg lite för "moderna "ut i min smak förut.
Men efter att ha sett din i och Conrads läckerbitar i Mellsta,så börjar jag bli grymt sugen på en själv
Vi får se,lycka till med fortsättningen <!-- </EdIndex> --></div>
selma skrev:Tja vad säger man,snyggt som satan kanske
Du har verkligen höjt ribban hur ett busbygge ska se ut i finish
Jag börjar gilla dom här modellerna mer och mer,tyckte att dom såg lite för "moderna "ut i min smak förut.
Men efter att ha sett din i och Conrads läckerbitar i Mellsta,så börjar jag bli grymt sugen på en själv
Vi får se,lycka till med fortsättningen
Selma det skulle vara grymt intressant att följa den renoveringen.man får nog parkera E-typen bakom ett utedass om du kommer upp med en E-type till Mellsta. Var över till Muskö i dag ! Vilken kille han har fan allt man önskar sig och drömmer om .Köpte mig ett par Gaffelben som ska torkas av i morgon
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo dit skulle man verkligen vilja göra ett studiebesök tture...christer har ju mycket intressanta prylar gissar jag.. en e-typetok som jag skulle nog trivas.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han inte så mycke i dag .monterade gaffelbenen mm
Är det någon som vet hur ett par styröverfall till betor framgaffeln ser ut
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det blir ju bra det där,har du provat med framhjul om det blir lagom längd, annars var yamaha benen som satt på ciao:n 4 cm längre(72cm).det finns såna på hyllan om du behöver <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister skrev:det blir ju bra det där,har du provat med framhjul om det blir lagom längd, annars var yamaha benen som satt på ciao:n 4 cm längre(72cm).det finns såna på hyllan om du behöver
Jag har inte hunnit fixa till en bromssköld så den passar .jag skulle ha köpt den där f50 skölden som var på din tavla den hade fungerat direkt utan modd, då hade jag kunnat prova .hoppas hinna med det i morgon <!-- </EdIndex> --></div>