<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"En viSS mopediSSt ifrån SSkrike, vill ha en moped utan like, det här låg i ett dike."
Nu har man ägnat eftermiddan åt att hänga ihop "the leftoverSS" från Lapplands diken för att Raketarn ska kunna bygga SSig en räjSSer med gott SSamvete. Han är ju liksom undertecknad lite för känSSlig för att vilja bygga om något fräSScht. SSå här kommer förSSta bilderna på nya projektet. Här har du nåt att bita i, lagom mix av Zuki, Topper och 50SS, håll till godo
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm lorden hade ingen aning om att du SStammade nåja det ser ju ganska rätt ut att bygga en potent räcer av vintern är räddad...kan ge dig fanken på att det ska byggas HPD nu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he kommer att bli en fräck hpd bara att ta allt man hittar i gömmorna och montera dit... motorn på den där måste nog viktkompenseras... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->evildevil Den Kommer att bli stört cool! I like - "like från dike"
Ser våldsamt rå ut som den är faktiskt, eller ska man säga lagomt förruttnad. Stor potential!!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här kommer några bilder på motorn som ska hammna på *SSkräcken från Bäcken* just i detta nuet är nog båda i samma kondition...
finns en betydligt bättre fläktkyld över...men den hammnar nog på Mona å Jossans nya 50 CS objekt
sskräcken och motorn måste ju ha samma förutsättningar som synes på den så har den legat orörd länge, till och med kopplingswiren och gashantaget hänger kvar, den har ju dessutom suttit på en ss i ett tidigare liv
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Betydligt bättre grejor än det där halvafabrikat från alplandet som du släpade hem i veckan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja vad gör man inte för att lära sig joddla tompa
nja skämt åsido...tycker det är lite kul å prova på att laga en puch oxå..men tro mig jag har alltid sachsen närmast mitt hjärta eftersom jag åkte på dem i min ungdom... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grabbar o tjejer lita på Raketaren, det kommer nåt fint var så säker, lite orolig för överansträngning bara <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he tänker vara lite hemlighetsfull angående den moppen, men tror nog det kan bli nåt kul av *like från dike* men räkna med att den återuppstår hur den kommer att se ut klar vet inte ens jag ännu <!-- </EdIndex> --></div>