Bensinpriset

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I USA är Racing-bensinen 2kr billigare/per liter än våran vanliga bensin är.... Så visst har vi för hög skatt på bensinen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I USA har dom över 40 miljoner utfattiga !!
Prioritera <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->S_Compact är på hugget, men jag håller med.

Själv har jag alltid undrat när man ska höja bensinskatten i USA så dom kommer i nivå med Europa. Varför ska dom ha så billig bensin som dom har. Nej höj bensinskatten där och bygg ut välfärden inkl sjukförsäkringar. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var onödigt av mig att dra en parallell gentemot USA och beskattning.

Jag tycker inte det är passande att diskutera politik på forumet, det finns så många olika åsikter och det blir lätt upprörda känslor kring ämnet. Det blir också lätt missuppfattningar när man skriver kortfattat om politiska åsikter.

Att diskutera hobby och vad det kostar är en annan sak...... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
rollingbass
Kontakt:

Inlägg av rollingbass »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju vi som har röstat fram "samhället" vi lever i.
Om ca. 20 år åker vi häst & vagn

Nån som har en fungerande sachs MCB motor liggande som vill sälja?
Motorn fanns på 90 tals flakmoped.
Tror inte den vanliga Sachs motorn passar i dess fästen..

(Växellådsras)
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rollingbass - Bilden på Clintan "Tunderbolt" är helt suverän. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar