Nickname, Andvändarnamn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Vet väl alla att det där är Christina Lindberg ellerRolle skrev:Mitt användarnamn kommer ifrån smeknamnet. Avataren kan ni ju gissa, hehe...

Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som Lotta Bromè sa en gång till en som var kaxig för att han kallades blixten för att han var så snabb..... "De e inte alltid bra å va snabb när man e kille" <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->herdware kommer ifrån ett påskägg från den gamla hemdatorn Commodore 128 (för er som kommer ihåg den). Skriv SYS 32800,123,45,6 så kommer detta fram:

herd från chefsdesignern på 128-projektet: Bil Herd.
Commodores gamla 8-bitarsdatorer är en annan hobby som tar upp min tid och mina pengar. <!-- </EdIndex> --></div>

herd från chefsdesignern på 128-projektet: Bil Herd.
Commodores gamla 8-bitarsdatorer är en annan hobby som tar upp min tid och mina pengar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Erik är mitt tilltalsnamn och blev kallad Jerka av mina arbetskamrater,
hört lite olika anledningar till att många som heter Erik blir kallade Jerka,
en har att göra med fornnordiska namn en annan har med dialekter att
göra som det förklaras i det här youtube klippet
http://www.youtube.com/watch?v=II7wa3K9Lgc
och 59 är mitt födelseår, jag finns på flera sidor med det nicket <!-- </EdIndex> --></div>
hört lite olika anledningar till att många som heter Erik blir kallade Jerka,
en har att göra med fornnordiska namn en annan har med dialekter att
göra som det förklaras i det här youtube klippet
http://www.youtube.com/watch?v=II7wa3K9Lgc
och 59 är mitt födelseår, jag finns på flera sidor med det nicket <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11
Söker
Fram Speed
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11
Söker
Fram Speed
-
-
vetranladan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja vetranladan - eftersom jag ha en blogg om mina köp som heter vetranladan.blogg.se 
jaa jag vet átt jag har stavat fel och vet inte hur jag ska ändra de
vetranladan- de ska va veteranladan såklart !:D <!-- </EdIndex> --></div>

jaa jag vet átt jag har stavat fel och vet inte hur jag ska ändra de

vetranladan- de ska va veteranladan såklart !:D <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har nästan alltid kallats för Pekka, och någon gång i min gröna ungdom gjorde jag väl något äckligt (säger inte vad
) så någon sa äckelpekka.
I samma veva gick jag jägarexamen och skulle lära mig namn på fåglar, bl.a enkelbeckasin och då var ju inte steget långt till Äckelpekkasin.
Så kan det funka i en skruvad hjärna
. <!-- </EdIndex> --></div>

I samma veva gick jag jägarexamen och skulle lära mig namn på fåglar, bl.a enkelbeckasin och då var ju inte steget långt till Äckelpekkasin.
Så kan det funka i en skruvad hjärna

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Reggade mig på forumet under en teaterturné med föreställningen Hemsöborna. Jag tog helt enkelt Namnet efter min favoritkaraktär i berättelsen - Norman. Har för övrigt spelat hemsöborna så många gånger att jag kan den utantill - alla repliker, alla roller. Vad man nu ska med den kunskapen till...
<!-- </EdIndex> --></div>