Tintin..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här fanns den i bägge varianterna å vi har en grym bio! Det är en gammal gigantisk teater uppdaterad med flongny anläggning å ett fett surround så det nästan blir 4D. Tyvärr hade den slutat gå här så vi blev vi tvugna att åka till Lulää
Där fick vi tränga ner oss småstolarna med flack lutning i dom kvalmiga minisalongerna på Filmstaden dessutom tog dom 25spänn mer / biljett bläää :x
nä det är tur man har en 10 åring som man kan gå med på allt i barnväg! jag går på alla animerade filmer för dom är så djävla kul att se (har ju ett visst intresse för teckning mm.)
Såg en film som hette Trassel i 3D å var riktigt skeptisk till ngn prinsessfilm men även den var riktigt bra :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja, priset för att se dom här 3d filmerna är rejääält mycket..... men som tur var så jobbar tjejen i kommunväxeln så hon kan köpa biobiljetter för det rabatterade priset 75kr!!! (som en dyr biljett kostade när jag va ung på 90 talet)

anledning att bli mer irriterad var ju att det är en helt ny byggd bio, bara några veckor gamla, och att dom stolt kör med "sveriges största bioduk" <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pop skrev:ja, priset för att se dom här 3d filmerna är rejääält mycket..... men som tur var så jobbar tjejen i kommunväxeln så hon kan köpa biobiljetter för det rabatterade priset 75kr!!! (som en dyr biljett kostade när jag va ung på 90 talet)

anledning att bli mer irriterad var ju att det är en helt ny byggd bio, bara några veckor gamla, och att dom stolt kör med "sveriges största bioduk"
Jobbar själv ideellt på bion som maskinist Betalar inte en spänn. Varken för film eller popcorn :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en rätt fet tv (vilket iofs alla har idag ehh) film gör sig bäst på BIO <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

dr.novolette skrev:Här fanns den i bägge varianterna å vi har en grym bio! Det är en gammal gigantisk teater uppdaterad med flongny anläggning å ett fett surround så det nästan blir 4D. :D
Var på Legoland för några år sen där hade dom 4-dimensionell (4D) film <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

S_Compakt skrev:Jag har en rätt fet tv (vilket iofs alla har idag ehh) film gör sig bäst på BIO

he-he fet Tv...ja inte är det många som har dom kvar numera.. :diablo: nu är dom ju tunna å fina :wink: .. kunde inte låta bli att retas lite med dig s_compakt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu har jag sett den. Inte såå bra som jag förväntade mej, men klart godkänd. Skulle säga 3+ :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Raketaren skrev:
S_Compakt skrev:Jag har en rätt fet tv (vilket iofs alla har idag ehh) film gör sig bäst på BIO

he-he fet Tv...ja inte är det många som har dom kvar numera.. :diablo: nu är dom ju tunna å fina :wink: .. kunde inte låta bli att retas lite med dig s_compakt :wink:
Uttrycket "fet" kanske inte används lika i landet , samt det var ju lite klumpigt sagt i tv sammanhang :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har precis varit på Bio och sett filmen, är uppvuxen med albumen & den tecknade serien.
Blev verkligen positivt överraskad! Har man sett eller läst Tintin någon gång under sitt liv, eller om man vill se en bra film, så rekommenderas den varmt! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar