<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->förr när ungarna var små å hade gungor så spände jag en presenning över gungställningen i tältet lade jag en botten av Europallar där gick det sedan att förvara mkt prylar. Dessutom blir det ju bra lutning så snön hela tiden ramlar ner. sen för bilförvaring i stugan spänner jag ett spännband mellan två tallar på ca 3m höjd. Och på marken lägger jag slipers som jag sedan spänner gummistroppar ifrån. Dom hakar jag i öljetterna så flexar presseningen så där lagomt för att skaka bort snö samt att inte rivas sönder..
Doktorns ordination.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->min vinterförvaring har liknar braxmatte, men jag kör även året runt med mina. men i år är det vinterförvaring i 0 graders garage... mest för det ska meckaaaaas! ni får se resultatet senare... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör året om och har gjort sen jag fick min första moppe. Funkar felfritt. Moppar var tänkta som bruksmaskiner från början. Så varför låta skrotet vila? <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013 skrev:Kör året om och har gjort sen jag fick min första moppe. Funkar felfritt. Moppar var tänkta som bruksmaskiner från början. Så varför låta skrotet vila?
Precis! Det ska köra hårt!
Har man nabbdäck så funkar en småtrimmad moppe utmärkt som snöskoter <!-- </EdIndex> --></div>