plocka isär å blästraRofferaket skrev:Hur får jag lättast och Billigast bort rosten?

Har du en HVA-Encarwi med munstycket på fel sida?ilogurra skrev:Nu går den gamla härken igen (ilon)
Bytte förgasare å pillade lite med tändningen så starta han![]()
En Encarwi vet jag att det är. men vad den är ifrån vete fan!pangerva skrev:Har du en HVA-Encarwi med munstycket på fel sida?
9 eller 12 mm? Hur går den då?
Ja se på F*n!zappafan skrev:Härligt ilogurra
dr.novolette skrev:ja då har man provat ngt nytt i musiksvängen
uppträdde med bandet på invigningen av nya centrumtorget utomhus i -3 grader det var kallt om fingrarna å frost på strängarna i pausen.
Men det rockade på trots allt, hade ju köpt mig nya såna där stickade fingervantar med avklippta fingertoppar som gamla uteliggare brukar ha.
Så det lurvade på rätt bra..
ride on!
Absolut rätt Grannen men min fundering byggde på att jag trodde Ilogurra ville ha lite fart på moppen och då är Encarwin en begränsning såvida vi inte talar KL7.Grannen skrev:Ilomotorer går alldeles utmärkt med Encarwiförgasare - väl beprövat koncept
Yes i knowpangerva skrev:Absolut rätt Grannen men min fundering byggde på att jag trodde Ilogurra ville ha lite fart på moppen och då är Encarwin en begränsning såvida vi inte talar KL7.Grannen skrev:Ilomotorer går alldeles utmärkt med Encarwiförgasare - väl beprövat koncept
Här har ni Soffgruppen, klicka på länkarna så får ni höra dom live...alf-johan skrev:Du e en riktig rockare du, kan man inte få höra något från detta band?