alf-johan skrev:Det blir kul (gillar allt som byggs om)
Undrar om du gilla min combinette-61 med 72cc lifan-knosa.
Vågar inte visa den på det här forumet. Det finns en del Z-fanatiker
som skulle skära ballarna av en... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:
Kom gärna med förslag på ändringar. Ska iväg till min syster i nyköping över helgen, ska se om jag kan ta lite kort på det som byggs i det garaget.
Tills vidare - Ha det gott allesammans.
själv kommer jag från nyköping, bor inte där just nu. men kommer återvända dit till våren! skit fin stad
alf-johan skrev:
Ha det så bra i Nyköping, en gång i tiden var jag och byggde en hall i Stigtomta utanför Nyköping det var en bilskrot, så den stan känner man till
förövrigt en av de bästa skrotarna som finns, bröderna som äger den är über shyssta. brukar vara där 2-3 gånger i veckan på somrarna för garaget ligger rätt nära. köpte en nyrenoverad golf mk1 motor där för 500 spänn
Vet inte om det är samma ägare nu som då, Jag byggde nytt där för att det gamla stället hade brunnit , det var försäkringsbolaget som betala, det är väl ca 21 år sedan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ha ha... Jaja.. Jag kanske vågar så småningom. Den blir iallafall jävligt bra om jag får tycka själv <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Levve, har man sagt a får man säga b, nu ska du veta att jag är j-t sugen på att se den,Jag vågar fast min inte är tysk, Kom igen nu!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Spöa dej? Herregud du har ju gjort en välgärning,slängt bort den fula knölen och satt på en kvalitetsmotor från kina
För övrigt snyggt jobb <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kostar en sådan motor och vem säljer dom?
Motorn passar bra tycker jag, kanske en smula för nära framskärmen men det kompenseras av den perfekta inpassningen mellan motorn och kedjeskyddet. <!-- </EdIndex> --></div>