<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tummen upp - å till sommaren kan du rulla silvertape runt sommardäcken
så håller dom en sommar te <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Tummen upp - å till sommaren kan du rulla silvertape runt sommardäcken
så håller dom en sommar te
jaa bara man tejpar å andra håller e mot vad hjulet snurrar
fick göra detta på min cykel när jag inte hade råd med ett nytt hela däcket va blankt och slanfen va på väg ut så tejpa me silvertejp å ut å cykla
de va lite läskigt i första kurvan där de inte va något fäste på bakhjuel men de va kul <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ang däck. Snuten tog oss grabbar när vi var yngre. Han klagade på att kanfasen var framme på bakdäcket. Vi svarade med att vi har ett nytt däck under det gammla. Om man har ex 23X2,25 utvändigt kan man ha 23X2 innanför. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Ang däck. Snuten tog oss grabbar när vi var yngre. Han klagade på att kanfasen var framme på bakdäcket. Vi svarade med att vi har ett nytt däck under det gammla. Om man har ex 23X2,25 utvändigt kan man ha 23X2 innanför.
haha jaa så kan man också göra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När innerslangen var slut så gjorde man slangbellor av det som var kvar, i bland så tog man bilslang och då vart det mera drag liksom, detta kallas för trevlig återanvändning, detta var i ungdommen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ang vädret ! I natt och även på förm hade vi 5 - 6 minus grader, så har det varit en vecka ca ! kl 12.00 började det duggregna på iskalla asfalten...............
................................ Hehehe...... (Om ni förstår... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kallt å mörkt
Det säger väl allt
men idag fick jag en bokningsbekräftelse!
Teneriffa me mina grabbar vi drar den 17 Jan.
Gissa om njutning på hög nivå <!-- </EdIndex> --></div>