Farsans raket.

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bara hänvisa till tidigare inlägg. Det är helt ok att ha spåren som dom kommer. Men det finns saker som spökar i huvudet på folk ibland, och i
ärlighetens namn så skulle inte hjulet ha uppfunnits om folk varit nöjda med saker som det var. En VÄLDIGT överdriven jämförelse men man försöker ju ursäkta sin egen idioti. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt otroligt fin renovering!
...enda jag kan klaga på är att du höjer ribban så en annan blir höjdrädd! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har far vart ute och åkt någonting än då :D eller står den bredvid Tv`n och glänser :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå den har varit ute på rull, men det har väl inte blivit så mycket än. Funderar på om man kan få låna den en sväng ner till motor cafét i kväll. :D Bara för att få motionera den lite....
Vad gäller höjden på ribban så kan jag väl säga att allt är liiite snyggare på bild. Om man tittar så syns det vart man har genat lite, men över lag så är jag nöjd med resultatet. Och det är ju trots allt ett bruksföremål vi pratar om. (Om än ett väldigt trevligt sådant!) <!-- </EdIndex> --></div>
Nordpilen
Kontakt:

Inlägg av Nordpilen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ruskigt snygg renovering.Vilka proffs man hamnat bland. Hatten av. <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Back on the road again!

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu börjar det likna nåt. Far har haft lite garagepyssel med mopeden. Den fick ett nytt tändstift och en packning mellan cylindern och kröken.(konstigt att inte det ingår i ett nytt avgassytem!) tyvärr så sa ljuset upp sig på provturen, men en ny omkopplare är beställd så det ska snart vara fixat.
Är det någon som kan tipsa om någon trevlig mopedträff i närheten av Karlstad framöver? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Re: Back on the road again!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rocketeer skrev:Nu börjar det likna nåt. Far har haft lite garagepyssel med mopeden. Den fick ett nytt tändstift och en packning mellan cylindern och kröken.(konstigt att inte det ingår i ett nytt avgassytem!) tyvärr så sa ljuset upp sig på provturen, men en ny omkopplare är beställd så det ska snart vara fixat.
Är det någon som kan tipsa om någon trevlig mopedträff i närheten av Karlstad framöver?
angåede moppeträff så vet ja ingen men man kanske skulle försöka få ihop ngt. vi e ju några här inne som e från trakterna. bland annat du. jag, hillbilly, ilogurra, selma o säkert många fler. en trevlig höstträff med grillning vore kanske trevligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
HillBilly
Forumsponsor

re

Inlägg av HillBilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skrik till på forumet så fixar jag en grilltur till hemligt ställe
vi kan träffas hos mig för vidare mopedåkning till grillplatsen.
:D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Glad skit
NiklasHögberg

Re: re

HillBilly skrev:Skrik till på forumet så fixar jag en grilltur till hemligt ställe
:D :D :D
detta låter inte alls som en dum idé!! de tycker ja vi ska försöka få till!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

HillBilly skrev:Skrik till på forumet så fixar jag en grilltur till hemligt ställe
Fast då får nån komma hem å slänga ihop en moped åt mig! Så kommer jag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

ilogurra skrev:
Fast då får nån komma hem å slänga ihop en moped åt mig! Så kommer jag :wink:
du må väl kunna skruva ihop själv lite snabbt. allt behöver ej va trimmat, bara de går. kör själv minimalt vässat!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

ilogurra skrev:
Fast då får nån komma hem å slänga ihop en moped åt mig! Så kommer jag :wink:
du må väl kunna skruva ihop själv lite snabbt. allt behöver ej va trimmat, bara de går. kör själv minimalt vässat!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
posch
Forumsponsor

Inlägg av posch »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick tidningen Klassiker idag.
Kolla reportaget på sidan 76 <!-- </EdIndex> --></div>
Alla märken är bäst
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, verkar det inte bekant så säg. Lite kul med en knorr så här i slutskedet av renoveringen. <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle samtidigt vilja passa på att tacka för all support under tiden renoveringen pågick.(Är ju inte 100% klar än i och för sig.) sen en sak till, finns det NÅGON som har ett par grå gummikuddar med Nymans N:et "över" och kan tänka sig att sälja dom? Hör gärna av er till mig i så fall. Kör hårt, moppe är ett året runt fordon. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar