<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bara hänvisa till tidigare inlägg. Det är helt ok att ha spåren som dom kommer. Men det finns saker som spökar i huvudet på folk ibland, och i
ärlighetens namn så skulle inte hjulet ha uppfunnits om folk varit nöjda med saker som det var. En VÄLDIGT överdriven jämförelse men man försöker ju ursäkta sin egen idioti. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt otroligt fin renovering!
...enda jag kan klaga på är att du höjer ribban så en annan blir höjdrädd! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu börjar det likna nåt. Far har haft lite garagepyssel med mopeden. Den fick ett nytt tändstift och en packning mellan cylindern och kröken.(konstigt att inte det ingår i ett nytt avgassytem!) tyvärr så sa ljuset upp sig på provturen, men en ny omkopplare är beställd så det ska snart vara fixat.
Är det någon som kan tipsa om någon trevlig mopedträff i närheten av Karlstad framöver? <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer skrev:Nu börjar det likna nåt. Far har haft lite garagepyssel med mopeden. Den fick ett nytt tändstift och en packning mellan cylindern och kröken.(konstigt att inte det ingår i ett nytt avgassytem!) tyvärr så sa ljuset upp sig på provturen, men en ny omkopplare är beställd så det ska snart vara fixat.
Är det någon som kan tipsa om någon trevlig mopedträff i närheten av Karlstad framöver?
angåede moppeträff så vet ja ingen men man kanske skulle försöka få ihop ngt. vi e ju några här inne som e från trakterna. bland annat du. jag, hillbilly, ilogurra, selma o säkert många fler. en trevlig höstträff med grillning vore kanske trevligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skrik till på forumet så fixar jag en grilltur till hemligt ställe
vi kan träffas hos mig för vidare mopedåkning till grillplatsen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, verkar det inte bekant så säg. Lite kul med en knorr så här i slutskedet av renoveringen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle samtidigt vilja passa på att tacka för all support under tiden renoveringen pågick.(Är ju inte 100% klar än i och för sig.) sen en sak till, finns det NÅGON som har ett par grå gummikuddar med Nymans N:et "över" och kan tänka sig att sälja dom? Hör gärna av er till mig i så fall. Kör hårt, moppe är ett året runt fordon. <!-- </EdIndex> --></div>