Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->3 plus ute.... och tjejen ringde idag, hon har runt 35 grader och elen är utslagen i kambodja idag, så dom har det lite varmt. vattnet va över 30 grader <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klockan är näst intill nattsudd, 23:26, och det är 7,7 C° ute.
Göööööööötttttttttt :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sitter å kollar på film. men tänkte att de kommit upp nå nytt :wink:
10grader å regn sådär kl 23:29 den 18e november är väl inte så ofta de händer? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snön får gärna komma 1 vecka före jul, och sen försvinna dagen efter nyår! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blä för snö den får gärna lysa med sin frånvaro,, <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med föregående talare...fy f..n för snö den behöver inte komma alls.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Snön får gärna komma 1 vecka före hjul, och sen försvinna dagen efter nyår! :roll:
Exakt vad jag sagt i 20 år :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag + 3,5 sol och ingen snö i dag heller kanske inte i morgon heller :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
a@westman

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm. måste komma snö. köpte ju en ny snöslunga förra året för 10 papp. vore ju tråkigt o inte använda den i år. tycker det e hur kul som helst. var inte många i kvarteret som behövde skotta själva :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-3* igår kväll och spöregn! snacka om skridskobanor på vägarna. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu i em +11 C° :D :D :D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man tror väderleksrapporten så får vi snö imorgon. 5-10cm som inte kommer att ligga kvar...
I dag har jag inte ens sett vad vi har för väder, legat i med ryggen i vila och halvslummrat så när jag klev upp var det kolsvart ute. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snön faller å vi med den...... <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:I dag har jag inte ens sett vad vi har för väder, legat i med ryggen i vila och halvslummrat så när jag klev upp var det kolsvart ute.
Förstår dig min vän det där med värk i rygg och axlar är inte särskilt skojjigt....

Det har väl hänt mig också någon gång att jag vaknat upp efter det blivit mörkt och då om jag har varit dålig. Jag minns särskilt en gång när jag var liten-liten och vaknade när det var mörkt och kände mig vilsen och fråga mamma:

- Ä de mojjon elle e de käll? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då har de första flingorna fallit nu i natt..dock bara vitt på marken ännu :?

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar