Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag förstår precis vad du menar och jag tror det är automatiserat med vissa "sökord". Jag skrev "i parti" en gång och vips hamnade annonsen under en helt annan rubrik som jag inte alls hade tänkt mig.... :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
vetranladan

Inlägg av vetranladan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Annonsören har flyt..
Såna annonser brukar stängas av Blocket eftersom han säljer flera moppar på en annons! Regeln är en annons per fordon jag vet en som har provat annonsera på det där sättet å alltid blivit stoppad av Blocket. :roll:
det är därför som han satt ordet veteranmoped som rubrik hade han skrivit plural så hade han vart rökt.. :wink:
De är faktiskt helt rätt man få inte sätta in flera mopeder i en annons längre . Men efter som annons en ligger på kategorien tillbehör så räknar de ej som en moped utan delar såklart :wink: snarare sätt att sätta ut flera stycken + 20 kr billigare <!-- </EdIndex> --></div>
vetranladan

Inlägg av vetranladan »

56:an skrev:Jag förstår precis vad du menar och jag tror det är automatiserat med vissa "sökord". Jag skrev "i parti" en gång och vips hamnade annonsen under en helt annan rubrik som jag inte alls hade tänkt mig.... :shock:
Ja exakt de är därför annonsen ligger under tillbehör och inte mopeder de är därför den "poppar" upp i sökord :) de finns en tanke bakom de såklart <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skål på dej jag ser vi är från samma håll.... :lol: slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
vetranladan

Inlägg av vetranladan »

56:an skrev:Skål på dej jag ser vi är från samma håll.... :lol: slider_cheers.gif

Jajjemen men de gör vi !:wink: själv bor jag strax utanför Kalmar i glasriket <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, jag kollade blocketannonsen och såg det var Orrefors. Ja, det är ett riktigt fint ställe. Har dom öppet matserveringen i Glasbruket eller är det stängt??? Flygsfors är heller inte långt ifrån...

Det verkar vara någon mer som är mopedintresserad där i dom krokarna....

http://www.mopedator.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

Användarens profilbild
Cobra5000
Forumsponsor

Inlägg av Cobra5000 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cresent 2013
http://www.blocket.se/orebro/Cresent_2013_36937285.htm?ca=6&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

Ja Jävlar, även om den är hel och fin men köp nu 4700 :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman

Inlägg av a@westman »

Windsor50 skrev:
Ja Jävlar, även om den är hel och fin men köp nu 4700 :shock:
hur stor e risken att den spricker i varenda sömm när man sätter sig på den. tänkte i fall den legat illa till i förvaringen. lite som när fraiser fick tag i ett svindyrt gammalt vin. var förstört då det varit lagrat i ett pannrum bakom pannan :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
OutbackJack
Forumsponsor

Inlägg av OutbackJack »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Italienskt "spjälstaket"
(Vi som vet hyr en Ducati mc ser ut förstår benämningen...)
Och namnet? Hoppas att det inte blir snabbanmälan till DO och 50 000 i bot..

http://www.blocket.se/dalarna/Negrini_33686338.htm?ca=17&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.kalmartorget.se/index.php?action=show&show_id=15762&show_torg_namn=kalmar&search_word=&l=&l2=

2500 för en compakt med flinta. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju ett ok pris tycker jag, flintacompakten är ju inte allt för vanlig nu... :) klart den behöver en del kärlek, men ändå.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men den där är väl en sachs-compact. bakre motorfästena är i alla fall modifierade.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar