<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är innom 30 min på väg ut till Nusnäs Julmarknad , ett lätt regn faller och ca 5+ !
Vi ska sälja kolbotten och kålsoppa ingen julstämmning precis
(Men det finnes ingredienser till att tillverka Irish coffee under disken om det blir för råkallt....... OCH DET BLIR DET ..... fort... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Boden visar sig från sin bästa sida just nu - Tunga moln, lite gråmulet
och - 6 grader. MEN VAR E SNÖN ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->7+ och regn i luften, klassiskt höstväder. Passar mig finfint, snön överlåter jag till er norröver <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snön faller å så även mina tårar
var ut å släckte i garaget å fick genast platådojor! sparka skrapa å ändå blött i hallen oh i hate it <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äntligen natt - nu kan man börja längta till morgonen och lite vitt puder på backen.
Kanske vintern knackar på dörren nu äntligen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag e i alla fall ärlig
int har du sett så munter ut där ute i snödrivan.. U hat it too
erkänn nu <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nono - Jag har krämat på porjus så att man vaknar med hawaiikänsla, snacka
om att man är på topp redan 07.45 just innan man går ut och sopar bron... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->+2 grått skitigt å trist, slut spolarvätska, trasig sitsvärme! Trött å frusen som fan! Jag hade inte velat jobba utomhus vid denna årstid för varmt för att klä på sig ordentligt å för kallt för att inte göra det. Tur man har sina små krypin dit man kan rymma för att få miljöbyte. blä <!-- </EdIndex> --></div>