<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej,
jag ska byta hjullager på min moppe och jag har letat runt lite och sett att det finns olika sorters gummitätningar: 2RS, 2RS1, 2RSH och 2RSL. Någon som vet vilken av dessa som är att föredra? eller spelar det ingen roll?
/Fredrik <!-- </EdIndex> --></div>
hjulager!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->2RS, 2RS1, 2RSH = frikterande nitrilgummitätning med stålplåt invulkad
2RSL =lågfrikterande nitrilgummitätning med stålplåt invulkad
Är du ute efter den absolut sista effekthöjningen så satsar du på 2RSL, annars kör 2RS1 eller 2 RSH. <!-- </EdIndex> --></div>
2RSL =lågfrikterande nitrilgummitätning med stålplåt invulkad
Är du ute efter den absolut sista effekthöjningen så satsar du på 2RSL, annars kör 2RS1 eller 2 RSH. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom jag inte vet vilken dimension du behöver så är det lite svårt att snacka priser.
På tex ett 6202 lager så är 2RSL ca 10:- dyrare än 2RSH.
Jag är väl lite partisk, men Tools Momentum i Solna har det du behöver.. <!-- </EdIndex> --></div>
På tex ett 6202 lager så är 2RSL ca 10:- dyrare än 2RSH.
Jag är väl lite partisk, men Tools Momentum i Solna har det du behöver.. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)