<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det var ju för sjutton nåra minus och lite frostigt och halt ute för några veckor sedan. Men nej, det ska vara plusgrader och jävligt. Usch! <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:Men det var ju för sjutton nåra minus och lite frostigt och halt ute för några veckor sedan. Men nej, det ska vara plusgrader och jävligt. Usch!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hoppas verkligen att det blir en mycket mild vinter i år, att det är mörkt ute skiter jag fan i, tänd lampor! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag på morgonen +8,5 ingen snö i sikte, den ankommande snön har ändrat ankomstdatum och detta är okänt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norrbotten har bottenväder , 25 Nov och inte en flinga snö..
+4 och närapå solsting då solen lyser om dagarna häruppe där midnattssolen syns till å från.
Tror jag tar en grogg ikväll med is så man får drömma sig till kalla snödrivor. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dream on granne..
Här ska njutas av de ljumma vindarna klappa traktorn som ännu får en day off..
Hoppas det håller hela vintern så blir breven från el-leverantören en ljusglimt för alla i vintermörkret <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe - skrivet inlägg av en doktor som inte rört sig ur huset annat än för jobb åkk mat...
Man tror kommun brutit strömmen däröver inte ett liv på flera dagar...
måste vara kallt ute...
"Traktorn" du måste mena den lilla vita plåtleksaken som byttes mot en Pårrche så du måste åka gammvolvo hela tiden.. <!-- </EdIndex> --></div>