Crescent 1151 super sport
Crescent 1151 super sport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har kommit över ett ladugårdsfynd av super sport modellen. Verkar vara komplett och motorn går runt. (fotväxlad)
Ett bra renoveringsobjekt som jag ser det.
Ett bra bud och den kanske blir din. Denna modell super sport 1151 är
väldigt ovanlig vilka de flesta säkert känner till.
Om inte det blir någon affär här så skrotar jag nog ut den i delar på Tradera.
Finns i Jönköping . <!-- </EdIndex> --></div>
Ett bra renoveringsobjekt som jag ser det.
Ett bra bud och den kanske blir din. Denna modell super sport 1151 är
väldigt ovanlig vilka de flesta säkert känner till.
Om inte det blir någon affär här så skrotar jag nog ut den i delar på Tradera.
Finns i Jönköping . <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Önskar ibland att jag oxå kunde göra så (skrota hopplösa mopeder) Men jag blir alltid fäst vid mina moppar å får alltid ett driv att försöka få ihop vad för okomplett skrot som helst till en komplett moppe. sjukt va..
så tack för att du skrotar en fin moppe det kommer nog att glädja många i deras letande efter fräscha delar å det kan ju vara kul att glädja många istället för en..
<!-- </EdIndex> --></div>
så tack för att du skrotar en fin moppe det kommer nog att glädja många i deras letande efter fräscha delar å det kan ju vara kul att glädja många istället för en..

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->synd att man inte har pengar till att rädda ännu en fin originalmoppe från skrotningsdöden 
skulle nog inte kunna tänka mig att skrota en komplett gammal kult moppe...
hoppas verkligen att någon köper den av dig

skulle nog inte kunna tänka mig att skrota en komplett gammal kult moppe...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja moppeintresset lär ju bestå utav att fixa till mopederna och åka på rallyn en kul hobby men, lite för dyr, tyvärr hade jag inte pengarna som behövdes för att rädda den fina raketaren från slaktdöden, blev ju tråkigt nog ännu ett kompett objekt mindre av dessa nu
många köper nog bara in mopeder för att slakta dem och göra dom stora pengarna på tradyra..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade sålts för 3500-4000 om någon givet det budet då det är en väldigt ovanlig modell som de flesta vet (62-63).

Tyvärr har inte ett ända bud inkommit vilket jag tolkar som att det är stort ointresse eller kanske att snålheten bedrar visheten som det heter ????
intresset och förfrågningarna på forumet vad gäller delar har dock varit betydligt större vilket har bidragiet till mitt beslut. Baaaaa.
Nu finns det dock delar för den som söker.
Kommer även ut fler delar i det närmaste.
Ramen med orginal nr. och ägarskylt från 1962 kanske jag kan erbjuda någon här ?
Ullen

Tyvärr har inte ett ända bud inkommit vilket jag tolkar som att det är stort ointresse eller kanske att snålheten bedrar visheten som det heter ????
intresset och förfrågningarna på forumet vad gäller delar har dock varit betydligt större vilket har bidragiet till mitt beslut. Baaaaa.
Nu finns det dock delar för den som söker.
Kommer även ut fler delar i det närmaste.
Ramen med orginal nr. och ägarskylt från 1962 kanske jag kan erbjuda någon här ?
Ullen

-