Intressekoll på sachs verktygslåda

Starlite

Intressekoll på sachs verktygslåda

Inlägg av Starlite »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en sachs verktygslåda som jag tänkte höra om det finns intresse för den passar Sachs 50,75,100,125 motorer, Bud ?

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är nästan hundra på verktygen är till Sachs Stamo, stationärmotorerna, men vissa av verktygen kan nog betraktas som universella och passar mopeder och liknande.

Skriv gärna var du bor för fraktens skull. <!-- </EdIndex> --></div>
Starlite

Inlägg av Starlite »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej det är inte helt omöjligt att det är till stationär, men verktygslådan finns uppe i pajala, 12.3 kilo. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bussgods 225 kr
DHL 245 kr
Posten 280 kr
DB Schenker (för hög vikt)

DB Schenker kan funka om man skickar i två försändelser, dvs. tar ur lite grejer ur lådan och skickar i ett särskilt paket.
Jag tror den lösningen blir billigast (c:a 200 kr)

Enklast är nog Bussgods för då behöver du bara komma dit med lådan i princip.... Kan kanske vara bra att sno runt papper och tejpa för då vet man att innehållet är kvar.

Vad säjer du om frakten?
Vad föredrar du?

Vilka mått har lådan? (längd x bredd x höjd) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Enklast vore det väl att ta den i bilen då du åker neråt till Luleå eller runtomkring
för jag bor i Boden - Har du fått nått bud?eller har du ett pris? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar