<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snön faller och vi med den.......not, önskar att vädret stabiliserade sig
och låter snön falla sakta så att marken iaf blir vitare - på så sätt blir
det inte så mörkt därute.
Kanske vi kan få räkna med snökaos under december månad ju.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snön trillar i sakta mak även i Bjästa..ser lite vitare ut nu... hoppas dock det fryser till innan den stora snömängden dimper ner... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är +10 C° och storm. Vågorna går skithöga i Göteborgs hamn.
Vattenståndet, ja VATTENSTÅNDET, är högt som fasen. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt hus klarar sig bra och jag är ju mitt ute i det värsta på ön utanför Göteborg, men det friskar i väldigt bra kan jag säga, inte sugen på att gå ut och väldigt högt vattenstånd. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kaffet är slut och brödet likaså. Hade tänkt cykla till affären men nu friskar vinden i ordentligt. www.rl.se säger 16 meter i sekunder och tjugotre i vindbyarna. Jag cyklade en sväng vid 18-tiden och visst blåste det rejält så man blev orolig det skulle komma något flygande i luften som lossnat men nu är det etter värre....
Jag känner på mig den mojnar tills i morgon men vi får se....
Decemberstormar var det ofta förut men de senaste vintrarna har kylan hållit dem borta. <!-- </EdIndex> --></div>
Var just ute med hunden. Både hunden och jag höll på att blåsa bort och nu har det börjat regna också. Det blev ett snabbpink, för hunden alltså, varefter den snabbt stretade hemåt. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hört att det ska blåsa på delar av Sverige, visst blåser det lite här i Sörmland vid kusten. Men inget som imponerar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Plusgrader och snö som bara stannar på gräsmattan men inte på vägen! Skit! Borde ju bli minusgrader nu! <!-- </EdIndex> --></div>