<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det där blev ju grymt bra rexxy
bara lite för lite BLING BLING ,he he
nä då grymt bra byte o grymt fin moppe <!-- </EdIndex> --></div>
tture skrev:det där blev ju grymt bra rexxy
nä då grymt bra byte o grymt fin moppe
Nästan för mycket bling bling för mig!
Tyskcylindern har skönt register att köra med. Toppar en 65 som den är nu, lagom hastighet.
Tack ni andra Är absolut nöjd med bytet! Dock måste jag byta beläggen fram, inget kvar av dom. Och att finna belägg till dessa är nog rätt så omöjligt? Aja, jag slänger på ett bromssystem ifrån en Fiddy. <!-- </EdIndex> --></div>
tture skrev:det där blev ju grymt bra rexxy
nä då grymt bra byte o grymt fin moppe
Nästan för mycket bling bling för mig!
Tyskcylindern har skönt register att köra med. Toppar en 65 som den är nu, lagom hastighet.
Tack ni andra Är absolut nöjd med bytet! Dock måste jag byta beläggen fram, inget kvar av dom. Och att finna belägg till dessa är nog rätt så omöjligt? Aja, jag slänger på ett bromssystem ifrån en Fiddy.
Beläggen är ju bara ett par svarvade puckar...så svårt så...
Å det där bromssystemet från fiddy, japp då är vi på g igen med fiddytråden... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någonstans i garaget har jag bromsklossar till glx
Köpta på Waldens ca 1982 , dom blev aldrig använda för jag fick inte fart på hydrauliken då
Men nu är det längesen jag såg dom , och det är mycket som gömmer sig i mitt garage <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Någonstans i garaget har jag bromsklossar till glx
Köpta på Waldens ca 1982 , dom blev aldrig använda för jag fick inte fart på hydrauliken då
Men nu är det längesen jag såg dom , och det är mycket som gömmer sig i mitt garage
Haha, behövs inte!
Jag slängde över bromssystemet som satt på GLX nummer 1 till GLX nummer 2. Fiddysystemet.
Och på GLX nummer 1 fick det gamla systemet, med ett par modifierade volvobelägg. Beläggen är ju helt fyrkantiga, skitenkelt att kopiera. <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Någonstans i garaget har jag bromsklossar till glx
Men nu är det längesen jag såg dom , och det är mycket som gömmer sig i mitt garage