<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fixat förberedelserna för mekarkvällen i morgon lackat lite detaljer som behövs för vidare montering , saknas endast några kalla
(ser fram emot en kväll i lugn å ro i morgon (en fru som jobbar kväll )
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser bra ut lars...men jag sitter å väntar på bilder på peschåröda tanken... eller egentligen vill jag att denna tråden är på slutklämmen! är nämligen sugen på slutresultatet men jag får väl vänta antar jag! kämpa på!blir fint! <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm skrev:ser bra ut lars...men jag sitter å väntar på bilder på peschåröda tanken... eller egentligen vill jag att denna tråden är på slutklämmen! är nämligen sugen på slutresultatet men jag får väl vänta antar jag! kämpa på!blir fint!
Päutågåröd tank kommer va det lider, men snälla Anders ja har ju precis börjat
Blir päutågårött på bakskärm, sidor, gaffelben och tank <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ja En kväll i vinrankans tecken fick hjälpa frun med bryggeriet också, alltså inte bara mek-kväll men men .... dessutom en missad lackering ! två distanser till gafflen som skullle va svarta, fixade sig i vår ugn (80*) innan frun kom hem
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä nu orkar jag inte skriva att det ser bra ut någe mer! det vet vi ju redan! tveksamt att du ska göra nått som ser skit ut! bilder lasse! bilder.. <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm skrev:nä nu orkar jag inte skriva att det ser bra ut någe mer! det vet vi ju redan! tveksamt att du ska göra nått som ser skit ut! bilder lasse! bilder..
Håller med föregående talare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å-ja å-ja Bilder kan dröja lite nu, lite försenat med blästring och rostlagning "På grund av orsak" men ska ta itu med elen under tiden, även handtag och sådant smått går ju att plocka dit efter uppsnyggning