<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klippet har funnits på Utube, men nu när jag går in där står det att "Klippet bottaget av användaren"
Det var så gott att se in-car bilderna när Arthurs händer långsamt börja lyfta när det bar iväg! Å Markus smil mot Artur när han la i trean! <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance skrev:Du kanske drömmer om en Zweirad 50cc?!
Nej det är inga mardrömmar...
christer skrev:
Det var så gott att se in-car bilderna när Arthurs händer långsamt börja lyfta när det bar iväg! Å Markus smil mot Artur när han la i trean!
Ja slår man upp Åkrädd på wikipedia så är det Arthurs ansiktsuttryck på bilden... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På tal om vassa bilar så kommer jag ihåg en vass 243 Volvo med v8 har du kvar den än Muskö Christer <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Avsaknaden av det gamla berömda klippet på Markus, Artur Ringart och Porschen gjorde att jag kontaktade Bostic Envall som producerade bilderna för SVT 1991. Nu har han lagt upp klippet igen!
Den goaste scenen kommer ca 4,15 in i klippet. (Dock är det vansinnigt roligt att se kollegan Björne Sunkan utan det gråa hårsvallet som han har idag!) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Man trycks bakåt å upp efter ett tag lättar det.. det killar å känns ganska skönt riktigt mysigt faktiskt å efteråt är det jätteskönt"
hmm.. kunde ha vart ngt annat som han försökte förklara <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ungefär som när jag startar med min VWV6 bubbla
Det gäller att hålla i ratten ,
tappar man taget så orkar man inte sträcka fram armarna igen utan att man släpper gasen <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Ungefär som när jag startar med min VWV6 bubbla
tappar man taget så orkar man inte sträcka fram armarna igen utan att man släpper gasen
Man märkte att din VW var en riktig maskin <!-- </EdIndex> --></div>
tappar man taget så orkar man inte sträcka fram armarna igen utan att man släpper gasen
Prova ställ en öl och lägg en korvring på instrumentbrädan ska du se att det går lättare att nå <!-- </EdIndex> --></div>
Prova ställ en öl och lägg en korvring på instrumentbrädan ska du se att det går lättare att nå
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gustav Johansson
Drar ut och städar fram gamle mercan så det går att se va det är för skit!
På med skärmar å dörrar, ta bild, sen ut på blocket!
Räser bilen ska in nästa vecka! <!-- </EdIndex> --></div>