1144:a lättare justering..

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->med ett monster på ena armen och en swimmingpool i källaren så blir det svårt... sen att hanna jobbar nästan varje helg gör inte saken bättre... kanske brännvin på sockerbit åt lillen? det är väl en svensk klassiker...???men hanna är ju snäll så jag får faktiskt all tid jag behöver i garaget bara hon är hemma , så det kommer!! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:med ett monster på ena armen och en swimmingpool i källaren så blir det svårt... sen att hanna jobbar nästan varje helg gör inte saken bättre... kanske brännvin på sockerbit åt lillen? det är väl en svensk klassiker...???men hanna är ju snäll så jag får faktiskt all tid jag behöver i garaget bara hon är hemma , så det kommer!!
är det dags att sätt ain en länspump i källaren eller vad har hänt?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en ballofix.. eller rättare sagt skärringen verkar ha gett upp med en ökad fuktighet i källaren.....på varmvattensidan för bästa resultat! riva bastun och öppna en del av bjälklaget står nu på menyn så att reaplanet till avfuktaren kan göra sitt jobb.. för att tala mopedspråk så låter det som en puch maxi på anabola i källaren , men det är ingen fara ... den ska bara stå där över jul å nyårshelgerna....... <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppsan då dags att slänga ut några pampers i källaren Anders ska tydligen vara ena riktiga sugare. <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då skulle du träffa min sambo.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:då skulle du träffa min sambo..
staff_shutup9ou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det har jag ju gjort :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D <!-- </EdIndex> --></div>
Don Colaps

Inlägg av Don Colaps »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slurp <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kära kallops! posta! <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanske en enbildsbyggtråd på rexen .... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dags för bilder nu :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vaddå bilder :?: på en sugande sambo - nej tack :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja det har inte hänt nånting.. med stummisen, men kanske om onsdag då jag är lovad heldag i garaget. kanske tråden ska handla om min moped... lite tendens till urspårning av tråd...... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blev lite off topic :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar