<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppsan! titta vad jag fick av tomten igår

ett steg i rätt Ekf-rikning.
För er som aldrig köpt delar från utlandet. t.ex. Mop-Shop o andra ställen och är tveksamma på hur mycket det kostar med frakt och moms o kanske tvekar att skicka pengar utomlands
det är i stort sett ingen skillnad mot att köpa här hemma.
dom flesta som säljer på eBay har dessutom PayPal.
det funkar väldigt bra tycker jag och är mycket enklare framför allt mycket snabbare än att göra en överföring från kontot.
Ska man handla utomlands får man oftast ingen chans att betala via efterkrav eller faktura, men jag har i över 20 år köpt delar och även fordon från bl.a.USA, Polen,Tyskland,Australien, mm och alltid betalat i förskott.
(dom få gångerna jag blivit lurad är faktiskt när jag
handlat i Sverige av svenskar
Självklart är det en risk man tar när man skickar pengar utomlands till folk man aldrig träffat men jag menar att den risken ändå är förhållandevis liten.
Jag ser alltid till att ringa eller maila så jag får nå´n slags känsla av vad det är för person jag har att göra med.
Skulle jag ge ett tips så är det: skicka aldrig pengar utan nå´n slags kommunikation innan, och fråga alltid vad den totala summan inkl.frakt blir.
Här är kvittot från Mop-Shop
ganska bra pris tycker jag med tanke på att det inte är nå´n rabatt alls.
Jag beställde i måndags och fick paketet igår
Uploaded with
ImageShack.us
Tveka inte!!
våga köpa billigt utomlands.

<!-- </EdIndex> --></div>