<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ett block med vev i liggande. det har 3 armar ovanpå att koppla wirear till, vad den 3:e e till vet ja ej. vad är blocket till?? det kanske är värdelösa saker men vill veta innan man kastar bort om det inte har ngt värde!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den går nog att sälja.
När jag anonserade min HMV, var den såld på en timma. ( hel moppe) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NH - allt som ligger och ej är till någon användning är värdelös för dig så
lägg ut dom på tradera till försäljning så kommer dom till användning för någon annan
och vips så fick blocken ett värde <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:NH - allt som ligger och ej är till någon användning är värdelös för dig så
lägg ut dom på tradera till försäljning så kommer dom till användning för någon annan
och vips så fick blocken ett värde
nej då värdelös e dem väl kanske ej men ja trodde dessa var ngt udda skrot från tex en komar eller ngn moped som nästan ingen annan grejar med. skall lägga ut hmv blocket ngn dag. har cylindern till den också. skall lägga upp en till grej ja vill ha identifierad nu!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dags för en cylinder att identifiera. ca 40mm gjord av aluminium med som det ser ut ett löst foder. pinnbultfäste för krök. avgasport snett till vänster.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser misstänkt lik min pilot fm 50.1 cylinder... Lyxig med hela pinnskruv på utblåset. Har haft 2 cylindrar och de har varit av på båda. <!-- </EdIndex> --></div>