Första provtur med viktkompenserad Raketare

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Nordpilen
Kontakt:

Första provtur med viktkompenserad Raketare

Inlägg av Nordpilen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr så hade jag bara tillgång till ett värdelöst garageplanat topplock
Men kul hade jag kolla in när jag spänner rygg på slutet.http://www.youtube.com/watch?v=RmYo7I8b ... e=youtu.be <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->thumb_up För moppen, men bränn upp tofflorna... :Stop_: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygg Saxoped! mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:thumb_up För moppen, men bränn upp tofflorna... :Stop_:
Är du tokig Zappa!
Han ska ju lacka moppen i matchande färg! :wink: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det ser ut som en Jamakol dämpare. Flytta fram dämparen så framkant slutar mitt under oljeluckan. Kapa röret så det sticker in i dämparen max 30 mm. Fasa kanten innuti röret. :wink: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Nordpilen
Kontakt:

Inlägg av Nordpilen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bli. Sånadär bra tips gillar jag. Och dom där tofflorna har jag förresten bara för att bejaka min min kvinnliga sida,det måste man göra när man är så manlig som jag.Och ja det är klart moppen skall lackas fopparosa. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bli mycket intressant att se en fopparosa Raketare 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SachsMekarn skrev:Ska bli mycket intressant att se en fopparosa Raketare 8)
burrr corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ryggspänningen var fantastisk, likaså glasögonen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Nordpilen
Kontakt:

Inlägg av Nordpilen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man tackar.För att göra en perfekt ryggspännare krävs en krävs ett par biltema googles och så måste man försöka hetsa upp sig å det grövsta,och för att kunna göra det krävs minst 60cc samt en gammal moped,helst en crescent. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vart är nya filmklippet med bättre topp? <!-- </EdIndex> --></div>
Nordpilen
Kontakt:

Inlägg av Nordpilen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr inte hunnit. Moppen är i stugan och jag är inte där lika ofta nu på vintern.Och när man väl är där har jag en Compact som jag håller på med till min fru. Jag har även ett nytt projekt, en postmoppe. Får se om jag hinner få upp lite bilder på dom med. Postmopeden var i ett förfärligt dåligt skick så den kommer nog att ta tid. Den hade stått ute i fem år å rostat ,kommer inte bli nån skönhet,Men man kan ju altid försöka göra en lite udda busmoppe av den. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Den hade stått ute i fem år å rostat ,kommer inte bli nån skönhet"

det är ju då det kan bli en skönhet. hade den varit fin hade den ju förblivit gul för all framtid.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar