<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo nu har det töat hela dagen snön är så kladdig att den tom. fastnar i plastskyffeln.. men då kändes det skönt att få hem BobCaten så nu har det snurrats piruetter i kvällom å pakeringen är som ett salsgolv å ingen påverkan på min stackars rygg. man ska göra det tråkiga roligt vetni..
å det är ju inte direkt trist att skotta snö med en kompaktlastare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag samma problem på bilen som dig 56:an! Man ska aldrig säga att bilen, moppen etc. går bra... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I morse när jag var ute med hunden på den obligatoriska morgonpromenaden slog det mig att jag inte behövt skrapa bilrutorna en enda gång hittills denna säsongen. (Bilen står ute).
Fasen vad glad jag är för det <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:I morse när jag var ute med hunden på den obligatoriska morgonpromenaden slog det mig att jag inte behövt skrapa bilrutorna en enda gång hittills denna säsongen. (Bilen står ute).
Fasen vad glad jag är för det
i Kungälv har vi skrapat rutor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blir nog ingen snö i vinter, och om det kommer blir det i alla fall ingen riktig vinter... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det är +3 idag oxå i ö-vik å det mesta av snön är borta...skönt man slipper skotta eländet... men man får se till å ha en sandhink i beredskap ... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->regn å 2plus fördelen är att man slipper skotta regnet
Men snorigt halt ere å Norrbotten får man döpa om till Benbrotten för dessa har ökat med 200% hörde jag på radion i dag..när kommer folk förstå att på is har man skridskor.. <!-- </EdIndex> --></div>