<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->06.20 i morse hände det nästan omöjliga, jag Valentino Rossis halvbror körde omkull , låg som en Säl på vägen & skämdes, men fort upp å kicka igång igen & hoppas ingen såg en...
(har faktiskt aldrig Legat på marken med moppen sen 2001 då man blev återfallsmopedist..) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha! Ursäkta skrattet och hoppas moppen höll ... oj mena att du höll! Men jäklar va snabb man är upp när man ramlat <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:06.20 i morse hände det nästan omöjliga, jag Valentino Rossis halvbror körde omkull , låg som en Säl på vägen & skämdes, men fort upp å kicka igång igen & hoppas ingen såg en...
(har faktiskt aldrig Legat på marken med moppen sen 2001 då man blev återfallsmopedist..)
hoppas inget kom till skada. tur du kör gammelmoppe så det bara e risk för bucklor. hade de vart en pvc moppe hade de inte vart mkt att starta o köra vidare på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Obs, taget från facebook!!!
Först får vi inte sjunga nationalsången på vår nationaldag, sen ska vi döpa om jullovet till vinterlov för att alla inte firar jul ( dom som inte firar kan väl skita i lovet och gå i skolan då) sen får vi inte heller ha julmat i skolorna för att alla inte äter och firar jul, våra barn får inte gå utklädda som jultomte i lucia tåget för då är dom rasistiska och har man en svensk flagga då ska vi inte tala om hur rasistiska vi är, vad händer här näst ska vi döpa om Sverige till muslimlandet, VAD FAN HÄNDER MED SVERIGE? NU FÅR DE FAN VARA NOG!! Jag är inte ett dugg rasist men va fan ni kommer till Sverige då får ni acceptera våra traditioner.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så där får du nog bara "Tänka"....
sen kommer du få bannor för det här är moppeforum & inte lufta politik, tro etc..... <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra skrev:Först får vi inte sjunga nationalsången på vår nationaldag, sen ska vi döpa om jullovet till vinterlov för att alla inte firar jul ( dom som inte firar kan väl skita i lovet och gå i skolan då) sen får vi inte heller ha julmat i skolorna för att alla inte äter och firar jul, våra barn får inte gå utklädda som jultomte i lucia tåget för då är dom rasistiska och har man en svensk flagga då ska vi inte tala om hur rasistiska vi är, vad händer här näst ska vi döpa om Sverige till muslimlandet, VAD FAN HÄNDER MED SVERIGE? NU FÅR DE FAN VARA NOG!! Jag är inte ett dugg rasist men va fan ni kommer till Sverige då får ni acceptera våra traditioner....
Gurra lille... Trodde att du hade fattat att det här INTE är rätt ställe att komma med det tugget. Lägg ner <!-- </EdIndex> --></div>