Fredagsmyys!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo som basist får man alltid hålla sig i bakgrunden :( men det kan ha sina fördelar ibland..
Jarru Raketarn nog påverkar drycken en på många sätt kul igår å int så kul idag om vi säger så.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Jo som basist får man alltid hålla sig i bakgrunden :( men det kan ha sina fördelar ibland..
Jarru Raketarn nog påverkar drycken en på många sätt kul igår å int så kul idag om vi säger så.. :roll:
så sant doc så sant... :lol:
nåja det känns betydligt bättre nu..det har väl *satt sig* en del nu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe - doktorn pratar om inidimmangrogg å väntar på att kroppen ska ge klartecken till ännu en utryckning :roll:
Tror jag ska gå över vid 09 slaget å kolla den nya fosterställningen som doc kommer att ligga i :roll:
Vad tror ni kommer att hända :?: Kanske en ciggadrink,halka på isen få vägen hem, inlagd som en sill hela julen :cry: buääää
Nääää, stanna hemma å ligg lågt istället. Mecka djungeltrumma ger mer.
Å nu kl 23 har den gode doktorn lämnat mottagningen för egenvård på stammstället nere i stan :wink:
De e där han lär sig jammet framåt nattkröken - å de e därifrån han fattar sina patienters beslut.. :roll: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr blev det en liten träff iqel så det blev alldeles för sen igen :oops:
sitter å äter palt m. lingonsylt fläsk å smör å en Treo att dricka till det sover man gott på!
Sen intas fosterställning.. nattinatt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm palt med lingonsylt å fläsk...tusan va hungrig jag blev direkt... :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorns partyvänner kedjar fast den krokiga lekamen så han inte smiter före dom går hem :lol:
Men nu ska jag gå över å se den miserabla fosterställningen som börjar bli legendarisk,
doktorn ligger på toagolvet å skriker " stoppa båååååten " uuuuurkkk.ööölllkkk,blääääää... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hyggliga polare biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->åh.. äntligen är helgen slut! En ny arbetsvecka kommer så man får vila upp sig :wink:
fast lite fundersam blir man ju det verkar bara vara jag som har fredagsmys.!? Detta var ju tänkt som en allmän tråd.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja mitt fredasmys är här där jag är inne å irriterar de irriterade :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mig har du aldrig irriterat, kanske dags nu då. Kalla det Söndagsmys :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näää Hasse - Du är ju från Ullånger och verkar vara en duktig och sansad man :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorns Fredagsmys är inte som andras Fredagsmys, där har du svaret :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:åh.. äntligen är helgen slut! En ny arbetsvecka kommer så man får vila upp sig :wink:
fast lite fundersam blir man ju det verkar bara vara jag som har fredagsmys.!? Detta var ju tänkt som en allmän tråd.. :roll:
Men vänta nu - är doc nykter ännu :idea: arbetsvecka...... :roll: jag har
annan info som säger att jultomten lovat lååånga å vilsamma dagar flera veckor framöver :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->asså skiiit.. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det mest störande med dig grannen är din avatar staff_italiamac_fastidioso.gif
den är vidrig och vi är nog många som hoppas på byte, TILL DET BÄTTRE, men våra förhoppningar kommer säkert att grusas om jag känner dig rätt :nod:
dr's avatar har vi ju vant oss vid. Den är som ett foto för oss numera. [cheers] <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar