pangerva skrev:det mest störande med dig grannen är din avatar
den är vidrig och vi är nog många som hoppas på byte, TILL DET BÄTTRE, men våra förhoppningar kommer säkert att grusas om jag känner dig rätt
dr's avatar har vi ju vant oss vid. Den är som ett foto för oss numera.
Jag gillade när han hade en tellitubbie på moped eller när han hade den där hästen med regnbågs-man <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
den är vidrig och vi är nog många som hoppas på byte, TILL DET BÄTTRE, men våra förhoppningar kommer säkert att grusas om jag känner dig rätt
Jag gillade när han hade en tellitubbie på moped eller när han hade den där hästen med regnbågs-man
Jag gillade när han hade en tellitubbie på moped eller när han hade den där hästen med regnbågs-man
Ehum menar doktorns avatarer han hade, inte dina grannen sorry, hoppas du inte känner dig kränkt <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr Adam - nu kan jag förmodligen inte gå vidare i livet just för att du kränkte mig...buäää <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ähhhhh Grannen, väx upp vetja, du kan ju inte förbli en baby hela livet Tänker då på din avatar... vill se dig som den vuxne du är <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60