Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är det fortfarande lite kvar, - 1,0 det behöver inte bli mer :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så här mycket snö var det kvar när jag tog en promenad i förmiddags:
Bild
Lite suddig bild men vovven drog i kopplet.

Det såg bättre ut för en vecka sedan:
Bild

Å veckan före det så var det ännu mer julstämning:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag + 3,2 snön smälter, finns faktiskt lite kvar till julafton :D <!-- </EdIndex> --></div>
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har det kommit 10cm ny snö i dag så nu kan tomten kom fram i tid :lol:
det är 0 gradigt perfekt vinter väder men det är ju klart vi bor ju i övertorneå värdens bästa plats :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->+ 6 grader ingen snö. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->farsan brukade berätta om nåt år det var samma väder midsommarafton och julafton: +7 och regn.
dan före midsommarafton i år var det +13 och regn här enligt historiken på klart.se. temperatren minns jag inte, men kom ihåg att det regnade.
och regnar gör det nu med.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inge snö och plusgrader :evil: jag tror tomten får lämna renarna och släden hemma och ta 4-hjulingen istället :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Braxmatte"]Inge snö och plusgrader :evil: jag tror tomten får lämna renarna och släden hemma och ta 4-hjulingen istället :idea:[/
I våra kretsar pratar vi inte om fyrhjulingar Braxen.
Tomten tar FLAKAN! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var just ute och körde stavgång,i härligt solsken +2,0 (äkta pensionärssport) :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är -10 grader i Fränsta just nu ser ut som ett riktigt julkort utanför fönstret... :xmas: sitter och väntar på Kalle å hans vänner...sen får vi se om tomten dyker upp oxå lite senare ikväll 8)

misstänker att +graderna har tärt på den lilla snö som fanns i Bjästa-- :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-7 och 30cm snö och sol kan man önska bättre. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->+4, vindstilla, uppehållsväder, barmark och lite blek decembersol kan man önska bättre en julafton? 8)

Jag tror jag ska gå ut och fixa lite med bilen och se om jag kan hitta det där konstiga felet någonstans.... <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:+4, vindstilla, uppehållsväder, barmark och lite blek decembersol kan man önska bättre en julafton? 8)

Jag tror jag ska gå ut och fixa lite med bilen och se om jag kan hitta det där konstiga felet någonstans....
Men skit i bilen. Det är ju julafton. Sätt dej ner å njut av en god whisky i stället. Det tänker i alla fall jag göra. Frugan jobbar, Barna firar jul hos sina svärföräldrar.. För första gången får man den jul jag alltid har önskat. I största stillhet i lugn å ro....... Ja just de ja, vädret. -6,1 ute å strålande sol . Ca. 1 dm snö på backen. En perfekt julafton :xmas: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säkert +15, våren är här. Glad påsk <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så här ser det ut i Almunge juldagen 2011, nästan som på våren (Almunge Prästgård på fotot) 8) Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar